Elin Johanne Hansteen Strøm

Autorisasjon (2004)

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ...
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Elin Johanne Hansteen Strøm er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elin Johanne Hansteen Strøm

Varm, god og kunnskapsrik!

Elin tar seg alltid tid og er dyktig i det hun gjør. Hun viser forståelse, finner alltid frem til en god løsning og gir god oppfølging. Definitivt den beste legen jeg har hatt.

Engasjert, interessert og støttende

Elin overgår alt man kan ønske seg av en lege. Jeg har slitt med sykdom i mange år, og har aldri trengt å be om noe utredning eller oppfølging. Hun tar iniativ og igangsetter. Elin er grundig, faglig og omtenksom i prosessen. Har også fulgt opp barna mine grundig ved all sykdom. Man føler seg sett som pasient og aldri til bry. Anbefales på det varmeste!

Forståelsesfull, kunnskapsrik og tålmodig

Det har vært fantastisk å ha Elin som fastlege gjennom flere år. Det er grunnet flytting til en annen landsdel at jeg ser meg nødt til å bytte. Elin har fulgt meg opp med tilsynelatende stor forståelse for og kunnskap om mine problemer og behov, og hun er en svært god, tålmodig og lyttende samtalepartner. Jeg har mye å takke denne legen for. Jeg har intet å bemerke annet enn å stå for de varmeste anbefalinger.

Beste legen jeg har hatt

Jeg hadde tidligere enn lege som var arrogant og som ikke tok meg på alvor, og da jeg flyttet til Trondheim var jeg redd for at jeg skulle få en lignende lege. Jeg valgte Elin og fikk det motsatte! Elin er veldig omtenksom og fikk meg til å føle meg trygg. Jeg har slitt både fysisk og psykisk, og alle bekymringer har blitt tatt på alvor og undersøkt grundig. Hun bruker også god tid, og jeg har aldri følt at jeg må forte meg. Nå flytter jeg på nytt, og må dessverre bytte fastlege. Skulle ønske jeg kunne tatt henne med meg! Elin er den beste legen jeg har hatt.

Den beste legen!

Elin er den beste legen jeg har hatt! Hun er imøtekommende, lytter på det jeg sier og er veldig omtenksom. Jeg føler meg sett hos Elin. Hun tar alltid mine vondter og bekymringer på alvor og prøver å hjelpe meg, både psykisk og fysisk. Det er trist at jeg flytter og dermed må bytte fastlege, for til Elin har jeg alltid gledet meg til en ny time, og dermed turt å gå til henne med problemene mine tidlig.