Ina Aarskog

St. Olavs gate 5 2406 Elverum
Ina Aarskog er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Ina Aarskog

Den tregeste

Jeg var på legetime 28. November for og få ordnet en lege erklæring. Nå har det gått 11 dager uten at noenting er gjort. Var innen legekontoret i dag 8. Desember og ble skjelt ut av hu i disken.Passer veldig dårlig da nav venter på dette og vi ikke få utbetaling av nav før dette er i orden. Burde kanskje kutte ned på pasientene om hu ikke har tid til og hjelp de som virkelig trenger hjelp

En hyggelig og dyktig lege

Føler at jeg blir tatt på alvor og at hun er faglig dyktig. Hun ber om råd/hjelp i sitt collegium hvis usikker. Henviser til spesialister når behov. Jeg er meget fornøyd.
Det største problemet er at hun har mye å gjøre, noe som medfører lang tid til ledige timer

Føler meg trygg

En rolig og trygg lege. Tar seg tid til å lytte på deg. Virker trygg på seg selv. Kan varmt anbefales

Fantastisk søt og flink lege

En utrolig behagelig lege. Hører på deg og tar deg på alvor. Lett å prate med. Glad for at vi tok sjansen å byttet fastlege...

Koselig men virker litt usikker

Koselig og varm samt forklarer en del hva hun gjør og hvorfor. Virker egentlig litt usikker på diverse ting. Sikkert fordi hun er "ny", har opplevd at jeg selv må passe på ting som foreksempel få den riktige medisinen jeg skal ha. Ikke helt bra det hvis man ikke har helt peiling på området selv.