Ina Aarskog

Tlf: 62 40 10 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ina Aarskog er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Ina Aarskog

Den tregeste

Jeg var på legetime 28. November for og få ordnet en lege erklæring. Nå har det gått 11 dager uten at noenting er gjort. Var innen legekontoret i dag 8. Desember og ble skjelt ut av hu i disken.Passer veldig dårlig da nav venter på dette og vi ikke få utbetaling av nav før dette er i orden. Burde kanskje kutte ned på pasientene om hu ikke har tid til og hjelp de som virkelig trenger hjelp

En hyggelig og dyktig lege

Føler at jeg blir tatt på alvor og at hun er faglig dyktig. Hun ber om råd/hjelp i sitt collegium hvis usikker. Henviser til spesialister når behov. Jeg er meget fornøyd.
Det største problemet er at hun har mye å gjøre, noe som medfører lang tid til ledige timer

Føler meg trygg

En rolig og trygg lege. Tar seg tid til å lytte på deg. Virker trygg på seg selv. Kan varmt anbefales

Fantastisk søt og flink lege

En utrolig behagelig lege. Hører på deg og tar deg på alvor. Lett å prate med. Glad for at vi tok sjansen å byttet fastlege...

Koselig men virker litt usikker

Koselig og varm samt forklarer en del hva hun gjør og hvorfor. Virker egentlig litt usikker på diverse ting. Sikkert fordi hun er "ny", har opplevd at jeg selv må passe på ting som foreksempel få den riktige medisinen jeg skal ha. Ikke helt bra det hvis man ikke har helt peiling på området selv.

Den beste legen!

Vil du ha en lege som tar deg på alvor kan jeg på det sterkeste anbefale henne. Rolig, lyttende,kunnskapsrik og faglig dyktig! Kommer aldri til å bytte lege igjen.

Utilgjengelig

Iblant ekstremt vanskelig å få gitt en liten, men viktig, beskjed til legen.
Flink til å henvise når hun ikke vet, men det er desverre ofte.

De kunne gjerne hatt færre pasienter hver.

Anbefales!!!!

Behagelig person. God å prate med og tok meg på alvor. Hadde god tid og virket kunnskapsrik. Følte meg trygg og godt ivaretatt.

Anbefales!!!!

Avslappet og trygg på det hun driver med.
Hun er alltid like smilende og imøtekommende. Hun forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor. Du føler deg trygg og ivaretatt på beste måte. Hun gjør barna våre trygge når vi er der og forsøker alltid å gjøre det til en så positiv opplevelse for dem som er mulig i situasjonen. Ung men virker veldig kunnskapsrik. Kommer aldri til å skifte.