Alexander Wiik

Tlf: 37 40 03 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alexander Wiik er en av 5 fastleger i Risør

Siste vurderinger av Alexander Wiik

verdens beste lege

Dr. Wiik er en fantastisk lege som ser deg som person, og som gjør alt han kan for å hjelpe. Hadde aldri byttet lege om jeg ikke skulle flytte! Lang telefonkø og lang venteliste er det eneste minuset, men dette er fordi han er en populær lege!

Den beste legen jeg hatt

Veldig god lege som lytter på hva du faktisk har å si. Ble møtt med respekt og fikk følelsen at ham ønsket å hjelpe meg. Hadde i tillegg flere "problemstillinger" jeg ønsket å ta opp. Har med tidligere lege fått svaret " da må du booke en egen time for dette". Slik var ikke Wiik. Han hjulpet så godt han kunne med alt å prøvde å se om de hadde kobling til hverandre.

Ingen ventetid på venteværelset till Wiik, men det er litt vanskelig å komme igjennom telefonkøen.

Han er hyggelig, vennlig, høflig, men

har for stor TRO på egen kunnskap. Han har vanskelig for å henvise til spesialist, og begynner i stedet å prøve ut for mange tabletter.

Han kan ha noe støtende /ureflektert språkbruk

En God lege

En veldig god lege som absolutt kan anbefales. Han setter seg inn i aktuell problemstilling og har et genuint ønske om å hjelpe så godt han kan evt. henvise til spesialist. Han virker oppdatert, ærlig og god til å kommunisere.

Hele familien har byttet til denne legen etter anbefaling fra andre, og alle er fornøyde.