Alexander Wiik

Kragsgata 48b 4950 Risør
Alexander Wiik er en av 6 fastleger i Risør

Siste vurderinger av Alexander Wiik

God lege

Service dårlig må ringe mellom 8 og 9 om morgenen for å få time, passer meg veldig dårlig. Vurderer å bytte lege. Går ikke ann å bestille time på nette lenger

Lyttende og god

Veldig dyktig lege som hører på det du sier. Gir ikke ut medisiner unødvendig, noe som er bra!
Veldig fin å snakke med, og blir alltid møtt med forståelse.
Anbefales på det sterkeste!

Nyutdannet lege 2012 autorisasjon

Alexander Wiik er 40 år autorisert i 2012. Smart og dyktig lege. Henviser for seint til spesialister. Oppfattes som forutinntatt. Anbefales ikke som familie lege.

verdens beste lege

Dr. Wiik er en fantastisk lege som ser deg som person, og som gjør alt han kan for å hjelpe. Hadde aldri byttet lege om jeg ikke skulle flytte! Lang telefonkø og lang venteliste er det eneste minuset, men dette er fordi han er en populær lege!

Den beste legen jeg hatt

Veldig god lege som lytter på hva du faktisk har å si. Ble møtt med respekt og fikk følelsen at ham ønsket å hjelpe meg. Hadde i tillegg flere "problemstillinger" jeg ønsket å ta opp. Har med tidligere lege fått svaret " da må du booke en egen time for dette". Slik var ikke Wiik. Han hjulpet så godt han kunne med alt å prøvde å se om de hadde kobling til hverandre.

Ingen ventetid på venteværelset till Wiik, men det er litt vanskelig å komme igjennom telefonkøen.