Kragsgata Legesenter AS

Kragsgata 48b 4950 Risør

Siste vurderinger av behandlere ved Kragsgata Legesenter AS

Svarer ikke

Lege: Alexander Wiik Skrevet

Gir meg smertestillende han burde vite ikke funker fra tidligere lege timer. Svarer ikke på meldinger

Seriøs og lyttende

Lege: Alexander Wiik Skrevet

Alexander Wiik er en moderne lege som setter pasienten i fokus, er lyttende og løsningsorientert. Opptatt av å opplyse pasienten og sette pasienten i bedre stand til å forstå og håndtere sin egen situasjon. Pragmatisk og frittalende. Velbegrunnet. En hensynsfull lege, som også sier klart i fra når det trengs. Jeg gruer meg ikke lenger til å gå til legen!

Dyktig kunnskapsrik.

Lege: Rune Aasbø Lystad Skrevet

Har pasienten i fokus. Bagatelliserer ikke problemstillinger. Tar pasienten på alvor. Beste lege jeg har vært borti.

Dyktig, tålmodig og imøtekommende

Lege: Rune Aasbø Lystad Skrevet

Rune Aasbø Lystad har vært min fastlege i noen år nå og jeg har siden første møte vært positivt overrasket over hvor flink han faktisk er i jobben. Han tar seg tid til å høre på hva du har å si, han setter seg godt inn i problemstillinger og følger opp på en veldig god måte.

Jeg føler jeg alltid får god og dyktig hjelp, blir tatt på alvor og hørt. Jeg har en del helse problemer som har blitt godt håndtert av Lystad og jeg har merket en tydelig bedring på hverdagen takket være det.

Jeg får også raskt svar på meldinger, hurtig endring og oppdatering av resepter og timer når jeg har behov for det. Jeg har heller aldri måtte vente lenge over møtetiden satt.

Jeg kan anbefale Lystad på det høyeste.

Lyttende og god

Lege: Alexander Wiik Skrevet

Veldig dyktig lege som hører på det du sier. Gir ikke ut medisiner unødvendig, noe som er bra!
Veldig fin å snakke med, og blir alltid møtt med forståelse.
Anbefales på det sterkeste!