Waleed Ben Saleem

Autorisasjon (2010)

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ...
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Waleed Ben Saleem er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waleed Ben Saleem

Blitt lat.

Begynte bra med denne legen da han først begynte i kommunen. Etter å ha blitt fastlege, og nå kommuneoverlege så har han bare gitt mer og mer f.
Det er ikke hyggelig å komme dit da man føler sterkt at han hverken bryr seg eller tar deg på alvor. Jeg velger og dra til Legevakten eller volvat ofte. Nå som han er i permisjon fungerer det enda dårligere med hans stedfortreder. Hun er enda verre.

Livredder

Meget dyktig lege. Tar deg på alvor. Har reddet meg da min forrige lege ikke ville henvise til spesialist. Skiftet til Dr. Saleem og han ordnet hastetimer rundt i spesialisthelsetjenesten. Han er en av grunnene til at jeg i dag ikke er 100% blind. Veldig konstruktiv, følger opp personlig med telefon vedr. svar på prøver osv. Lever i en helt annen verden med Dr. Saleem, enn hva var tilfellet med min forrige fastlege.

Flott fyr

Hyggelig og kunnskapsrik. Seriøs. Tar ltt tid å bli kjent med ham. Har min fulle tillit. Vil ikke bytte.

Hold dere unna denne legen. .

Denna legen anbefales ikke. Han er kald. Leser ikke journaler og har en likegyldig holdning. Jeg kommer dit med plager. Men han vil ikke høre på meg. Han svarer ikke når man har spørsmål. Enkelte ting kommer ikke av en grunn men I hans tilfelle Gjør det det. Styr unna denna legen. ........ Han skulle aldri Vært lege. Lege er en som forstår sine problemer ikke dra en lenger ned I grøfta enn man alerede er. Jeg turte ikke gå til legen med mine plager blei Jo ikke hørt uansett.

Nei. Ikke min lege lenger

Føler jeg ikke blir tatt på alvor. Etter jeg kom ut etter første time hadde jeg en veldig rar og ubekvem følelse i hele kroppen. Alt for direkte og uinteressert i mitt problem. Har i etter tid ikke tatt kontakt med lege da jeg har vært syk da jeg føler jeg bare kunne blitt verre om jeg hadde besøkt han. Han hadde heller ikke satt seg inn i journalen og virket meget uinteressert i å gjøre det.