Waleed Ben Saleem

Skjønhauglegene Mann, 36 år

Autorisert2010
Ledige plasser 216 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skjønhauglegene

Torget 3 1860 Trøgstad
Waleed Ben Saleem er en av 4 fastleger i Trøgstad

Siste vurderinger av Waleed Ben Saleem

Livredder

Meget dyktig lege. Tar deg på alvor. Har reddet meg da min forrige lege ikke ville henvise til spesialist. Skiftet til Dr. Saleem og han ordnet hastetimer rundt i spesialisthelsetjenesten. Han er en av grunnene til at jeg i dag ikke er 100% blind. Veldig konstruktiv, følger opp personlig med telefon vedr. svar på prøver osv. Lever i en helt annen verden med Dr. Saleem, enn hva var tilfellet med min forrige fastlege.

Flott fyr

Hyggelig og kunnskapsrik. Seriøs. Tar ltt tid å bli kjent med ham. Har min fulle tillit. Vil ikke bytte.

Hold dere unna denne legen. .

Denna legen anbefales ikke. Han er kald. Leser ikke journaler og har en likegyldig holdning. Jeg kommer dit med plager. Men han vil ikke høre på meg. Han svarer ikke når man har spørsmål. Enkelte ting kommer ikke av en grunn men I hans tilfelle Gjør det det. Styr unna denna legen. ........ Han skulle aldri Vært lege. Lege er en som forstår sine problemer ikke dra en lenger ned I grøfta enn man alerede er. Jeg turte ikke gå til legen med mine plager blei Jo ikke hørt uansett.

Nei. Ikke min lege lenger

Føler jeg ikke blir tatt på alvor. Etter jeg kom ut etter første time hadde jeg en veldig rar og ubekvem følelse i hele kroppen. Alt for direkte og uinteressert i mitt problem. Har i etter tid ikke tatt kontakt med lege da jeg har vært syk da jeg føler jeg bare kunne blitt verre om jeg hadde besøkt han. Han hadde heller ikke satt seg inn i journalen og virket meget uinteressert i å gjøre det.

SKREKK EKSEMPEL

Syntes han er en kald og usympatisk lege som liker makten han har over meg som pasient. Jeg tror "ikke mitt problem" er mottoet hans og han vil ikke høre min mening fordi han vet best. Humøret hans svinger fra gang til gang selv om det som regel er dårlig stemning. Jeg skjønner ikke hvorfor han ble lege da han virker helt uinteressert i hvordan jeg har det. Ga han noen sjanser men nå har jeg byttet og godt er det.
Har hatt en helt forferdelig opplevelse med denne legen! Er også lang ventetid på og komme inn og på og komme igjennom på tlf. Pluss at han stadig er borte i flere dager uten varsel (så hvis du er avhengi av resepter så er det nesten bingo om han er på kontoret eller ikke) og da er Dr Borge ikke noe særlig behjelpelig som hans sted fortreder heller. Waleed jobber ellers bare man-tors.

STYR UNNA!