Waleed Ben Saleem

Schouslegene DA

Autorisasjon (2010)

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ...
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Waleed Ben Saleem er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waleed Ben Saleem

Omsorgsfull og empatisk

Hadde Haaverstad, så fikk jeg Waleed. Er strålende fornøyd med Waleed. Makan til god service skal man leite lenge etter. Svarer kjapt på meldinger, er direkte (noe jeg digger), alltid blid og imøtekommende. Han er kunnskapsrik og lyttende.

Veldig fornøyd

Dyktig og hyggelig lege. Veldig fornøyd med behandlingen som sønnen vår fikk av han. Anbefaler på det sterkeste

Rolig og flink

Jeg er svært fornøyd med fastlegen min, så fornøyd at jeg velger å ikke finne en ny på nytt bosted. Han er en rolig, flink og hyggelig lege som lytter, og jeg føler meg godt i varetatt.

Veldig flink og engasjert

Fikk automatisk tildelt ny lege, da min kjære fastlege pensjonerte seg. Doktor Waleed viste seg å være en svært hyggelig , flink og pålitelig lege. Har fått time raskt. Fikk tilsendt papirresept på min faste medisin, da jeg var i utlandet. Må si at jeg er veldig fornøyd. Tar seg god tid, både med meg og han som var før meg, men synes ikke det gjør noe når du får en omtenksom lege.

Flink lege

Superfornøyd med Waleed, kompetent, kunnskapsrik og forståelsesfull lege. Han er empatisk og er faglig flink.Anbefales!