Schouslegene DA

Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av Schouslegene DA

Endelig en proff lege som har genuint interese av pasienten.proffessonellt med uten å spørre gir råd og oppfølging

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Mittt første møte med Nadia Shaukat var en positiv overaskende opplevelse. For første gang av en lege som gir full konsentrasjon og lytter gir råd og følger opp pasienten!!! ringer om blodprøver viser at man trenger noe,ringer hun samme dag og informerer om funn og henviser til behandling.
jeg har endel sportskader og forståelse rekvisisjoner om man trenger, denne legen er ingen damen som man skal ta som en selfølge!! Shaukat har og god forståelse for damer i overgangsalder og har stor forståelse for hormonbehandling.
de har og nu de sisste 2 år nye og og hyggelige i resepsjonen,og i tlf
for det var litt nærgående med hun sure damen der før
flott lege jeg nu har hatt siden hun startet,første møte for meg som pasient tok hun seg en god halvtime for å bli kjent meg..det har jeg aldri opplevd...føler meg for første gang trygg på legens genuin interesse for meg som pasient...

En god fastlege

Lege: Sadia Sultana Kapur Skrevet

Jeg har vært fornøyd alle gangene jeg har brukt denne fastlegen. Hun fremstår som hyggelig, kunnskapsrik og profesjonell. Opplever å bli tatt på alvor, hun stiller grundige spørsmål og gjør nødvendige tester. Jeg føler meg godt ivaretatt og kjenner ikke igjen andre kommentarer her. Får også veldig rask respons på e-konsultasjoner.

Kjemien stemmer ikke.

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Sikkert dyktig på papiret, men føler ikke dette er en lege som seg meg for den jeg er og gir meg det jeg trenger. Har opplevd å bli en kasteball mellom ulike tjenester i helsevesenet, som nok skyldes mangelfull oppfølging og engasjement fra fastlege. Spesielt problematisk å få psykiatrisk behandling, enda jeg sliter med alvorlige traumer. Syntes ikke at den nødvendige tilliten mellom meg og lege var tilstede - følte meg ofte til bry. Servicen fra kontordamen er også svært varierende. På dette legekontoret må de ansatte ha "en god dag" for at du skal føle deg sett og vennlig behandlet.

En dårlig opplevelse

Lege: Sadia Sultana Kapur Skrevet

Jeg var hos denne legen for å sette bytte P-stav, da min vanlige fastlege var sykemeldt. Første inntrykket var greit, og hun virket hyggelig.
Jeg har hatt dårlig erfaring tidligere med at leger ikke helt vet hvordan det gjøres, så jeg spurte flere ganger om det var et inngrep hun var kjent med. Jeg skjønner veldig godt at allmennleger ikke kan være eksperter på alt, og det var derfor jeg spurte om hennes erfaring. Hun sa at det skulle gå kjempefint, så vi satte i gang. Hun skulle først fjerne den gamle p-staven og det er vanligvis ett veldig lite inngrep med ett snitt på under 5mm. Hun styret og ordnet og jeg kunne kjenne at det nappet i alle fingrene når hun kom borti masse nerver, og jeg måtte stoppe henne flere ganger. Hun rotet rundt i armen min i langt over en halvtime og unnskyldte seg flere ganger underveis og sa at den var vanskelig å få tak i. Det ble både smertefult, pinlig og blodig. Hun fant til slutt P-staven og fikk den ut og satte inn den nye, etter å ha lest bruksanvisningen.. Når vi kom tilbake på kontoret hennes fikk jeg se at hun hadde googlet(!) hvordan man skulle gjøre det, og hun lo og sa hun måtte sjekke det opp. Helt greit det sikkert, men det var jo derfor jeg hadde spurt om dette var noe hun kunne fra før. Jeg trodde i to uker etter inngrepet at jeg hadde fått nerveskade i armen, jeg kunne ikke løfte den mer enn 20 cm uten lyn som gikk gjennom armen. (Jeg har hatt 4 P-staver tidligere og vet at det ikke er normalt). Heldigvis forvant det da jeg tok stingene, hun har sydd altfor nær eller i en nerve. Når det ene stinget gikk kjentes det ut som fingeren min skulle forsvinne samtidig. Nå har jeg ett arr på omtrent 3,5 cm på overarmen (som i tillegg går motsatt vei av hvordan man vanligvis snitter) slik at det krysser de tidligere små arrene mine. I tillegg har huden "løsnet" fra kjøttet under, slik at det ser ut som fettpose eller lignende når jeg bøyer armen. Jeg vet at P staver kan sette seg fast og til og med forsvinne. Jeg skulle bare ønske at hun kunne innrømt det når hun var på dypt vann og heller fått hjelp enn å grave seg lenger og lenger ned. Jeg har ingen funksjonssvikt, men det er absolutt ikke pent å se på, og vil aldri bli bra igjen. Jeg skal aldri til denne legen igjen.

Gadd ikke å hilse eller presentere seg ved første møte.

Lege: Sadia Sultana Kapur Skrevet

Grunnet fastlegen min sluttet fikk jeg tildelt denne fastlegen.
Jeg har tilhørt det aktuelle legesenteret i 10år. Første
møte der i mars i år etter at den forrige fastlegen sluttet i fjor var ikke noe hyggelig.
Hun var arrogant og besvarte ikke spørsmål verken om tidligere oppfølging fra forrige fastlege eller responderte på mine ønsker om en Corona test. Stresset bare rundt med ett munnbind og mumlet noe jeg ikke forstod som respons.
Jeg fikk inntrykk av at jeg ikke var velkommen hos henne.