Schouslegene DA

Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av Schouslegene DA

Den beste fastlegen man kan ha!

Lege: Sven Elling Haaverstad Skrevet

Det er med tungt hjerte familien nå må bytte fastlege grunnet langdistanseflytting! Det blir store sko som skal fylles etter Haaverstad. Han lytter, tar seg tid til deg, og har en helt spesiell evne til å få alle i familien til å føle seg sett og passet på med sin dyktighet. Skulle gjerne tatt han med oss nordover, om det hadde vært lov! :D

Flink, raskt og kunnskapsrik

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Veldig bra lege! 100% fornøyd.
Kom med forskjellige helseproblemer og alltid fikk både hjelp, råd og hjelp

Distansert

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Jeg forsto ikke hvor distansert og lite lyttende Shaukat var før hun var i permisjon, og jeg fikk vikar. Jeg går sjelden til lege, men var da i en vanskelig livssituasjon som gjorde at jeg i omlag et år måtte gå flere ganger til lege. Shaukat viste ikke forståelse for eller vilje til å lære mer om min tilstand, noe vikaren umiddelbart gjorde. Jeg tror ikke det er med vilje, men Shaukat har også en tendens til å virke nedlatende.

Behagelig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Maren er veldig dyktig. Hører på deg og hjelper deg med dine problemer. Har forståelse og evnen til å hjelpe i ulike situasjoner. Tar deg på alvor.

Legekontoret har litt å gå på i forhold til tilgjengelighet, men Maren veier opp for det negative.

Bästa läkaren jag haft

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Nadia är en extremt professionell allmänläkare. Hon är alltid tydlig och förklarande men samtidigt förstående och lyssnar på mig som patient och mina behov. Hon lägger fram argument på ett förstående sätt och jag känner mig trygg. Här är man alltid välkommen med öppna armar och personalen är väldigt vänliga och serviceinställda. 5 av 5!