Schouslegene DA

Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av Schouslegene DA

Kunnskapsrik og meget dyktig

Lege: Sven Elling Haaverstad Skrevet

Alltid tilgjengelig og kan forklare nesten alle spørsmål. I min tilfelle hjulpet han veldig mye at forstår jeg mine sykdomer og hvordan kan jeg leve med dem

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Hadde Nadia som lege i litt over ett år, hvor jeg oppsøkte henne to ganger. Første gangen skulle jeg ta en celleprøve. Jeg opplevde at hun møtte meg med en irettesettende tone for det meste jeg sa, og jeg følte meg ganske dømt (i mangel av bedre ord) for at 'jeg ikke hadde kjæreste'. Greit nok det, men ikke veldig hyggelig likevel.

Jeg fikk aldri noe svar på prøven, og regnet med at alt var som det skulle. Kom tilbake etter 8 måneder for noe annet. Da viste det seg at de aldri hadde mottatt prøvesvar, tross i at jeg hadde alvorlige celleforandringer som gjorde at jeg ble konisert en måned senere. Positivt at Nadia tok dette på alvor og sendte meg videre til gynekolog med det samme, svært negativt å bli sendt hjem med gråten i halsen og ingen forsikring om at dette er relativt vanlig og noe mange opplever uten større komplikasjoner. Nadia gjør jo jobben sin, men kan vinne mye på å øve litt på 'bedside manners'.

Den vanvittige ventetiden på legekontoret hjelper heller ikke (når du har time 10.45 og kommer inn 12.00).

flink lege, ELENDIG service på Schouslegene

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Maren er dyktig, men det hjelper ikke når det er bortimot umulig å få time! Merkelige og korte åpningstider, og de som jobber i resepsjonen og tar telefonen er så sure! Det er null velvilje, serviceinnstilling eller hyggelig tone. Har nå satt meg på venteliste for å bytte til et annet legekontor, for dette har vært et problem i alle år, og nå har begeret rent over for min del.

Tar ansvar og viser forståelse

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Lytter, viser forståelse og tillit med god øyekontakt. Har konstruktive råd vedrørende problem eller utfordring. Jeg opplever Nadia som svært imøtekommende som ivaretar det jeg anser som en god dialog mellom pasient og lege.

Viser spesielt til meget god oppfølging og hjelp av min nåværende livssituasjon hvor høy arbeidsbelastningen og psykisk påkjenning er utfordrende. En situasjon jeg har vært redd for å ta opp og er ukomfortabel med i fare for ingen eller lav forståelse.

Nadia opptrer ryddig og sikrer nødvendige prøver og info før hun suksessivt konkluderer og evt. henviser.

Til min fordel forsvinner redselen av ikke å bli sett og forstått sammenlignet med min tidligere fastlege fra barndommen.

Perfect

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

As a foreigner I needed a medical doctor and found her extremely helpful and warmly recommend her. She is efficient and very correct