Schouslegene DA

Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av Schouslegene DA

Behagelig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Maren er veldig dyktig. Hører på deg og hjelper deg med dine problemer. Har forståelse og evnen til å hjelpe i ulike situasjoner. Tar deg på alvor.

Legekontoret har litt å gå på i forhold til tilgjengelighet, men Maren veier opp for det negative.

Bästa läkaren jag haft

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Nadia är en extremt professionell allmänläkare. Hon är alltid tydlig och förklarande men samtidigt förstående och lyssnar på mig som patient och mina behov. Hon lägger fram argument på ett förstående sätt och jag känner mig trygg. Här är man alltid välkommen med öppna armar och personalen är väldigt vänliga och serviceinställda. 5 av 5!

Lytter, medmenneskelig og tar tak i tingene/sykdom

Lege: Sven Elling Haaverstad Skrevet

Selv om det til tider kan være lenge å vente på en legetime, er det ofte ventetiden verdt. Dette fordi det tas tak i ditt helsesproblem/sykdom, og du går ikke derifra uten å føle at du har blitt hørt/helseproblemet/sykdom tatt tak i/henvist videre.
Er det mer en akutt tilstand, for man også time raskere (oftest samme dag).
Legen viser at han lytter til deg (bekreftende), og gir deg svar/råd som du føler deg tilfreds med. Man skjønner at veldig mange års erfaring til tider også kan ha veldig mye å si (ihvertfall når legen er «oppdatert» underveis (og ikke «gått ut på dato». Anbefales!

Kunnskapsrik og meget dyktig

Lege: Sven Elling Haaverstad Skrevet

Alltid tilgjengelig og kan forklare nesten alle spørsmål. I min tilfelle hjulpet han veldig mye at forstår jeg mine sykdomer og hvordan kan jeg leve med dem

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Hadde Nadia som lege i litt over ett år, hvor jeg oppsøkte henne to ganger. Første gangen skulle jeg ta en celleprøve. Jeg opplevde at hun møtte meg med en irettesettende tone for det meste jeg sa, og jeg følte meg ganske dømt (i mangel av bedre ord) for at 'jeg ikke hadde kjæreste'. Greit nok det, men ikke veldig hyggelig likevel.

Jeg fikk aldri noe svar på prøven, og regnet med at alt var som det skulle. Kom tilbake etter 8 måneder for noe annet. Da viste det seg at de aldri hadde mottatt prøvesvar, tross i at jeg hadde alvorlige celleforandringer som gjorde at jeg ble konisert en måned senere. Positivt at Nadia tok dette på alvor og sendte meg videre til gynekolog med det samme, svært negativt å bli sendt hjem med gråten i halsen og ingen forsikring om at dette er relativt vanlig og noe mange opplever uten større komplikasjoner. Nadia gjør jo jobben sin, men kan vinne mye på å øve litt på 'bedside manners'.

Den vanvittige ventetiden på legekontoret hjelper heller ikke (når du har time 10.45 og kommer inn 12.00).