Schouslegene DA

Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av Schouslegene DA

Tar ansvar og viser forståelse

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Lytter, viser forståelse og tillit med god øyekontakt. Har konstruktive råd vedrørende problem eller utfordring. Jeg opplever Nadia som svært imøtekommende som ivaretar det jeg anser som en god dialog mellom pasient og lege.

Viser spesielt til meget god oppfølging og hjelp av min nåværende livssituasjon hvor høy arbeidsbelastningen og psykisk påkjenning er utfordrende. En situasjon jeg har vært redd for å ta opp og er ukomfortabel med i fare for ingen eller lav forståelse.

Nadia opptrer ryddig og sikrer nødvendige prøver og info før hun suksessivt konkluderer og evt. henviser.

Til min fordel forsvinner redselen av ikke å bli sett og forstått sammenlignet med min tidligere fastlege fra barndommen.

Perfect

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

As a foreigner I needed a medical doctor and found her extremely helpful and warmly recommend her. She is efficient and very correct

Dyktig og kompetent lege

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Maren Gjerdåker er en dyktig og kompetent lege som møter deg med empati og respekt.

Hun har gode kunnskaper og ser deg som person.

Effektiv og flink

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Koser ikke med deg, rett på sak. Gav gode begrunnelser for det hun sa. Flink og stod på det hun sa når jeg spurte.

Flink og rett på sak

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Maren er en flott lege som både tar seg tid til å lytte, men også gir klare beskjeder uten å gå rundt grøten.

Akkurat nå er Maren ute i permisjon, men har en vikar som heter Kaveh Rashidi. Han er super! Utrolig flink fastlege med mye kunnskap. Håper han også får fast stilling som fastlege!