Schouslegene DA

Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av Schouslegene DA

Ikke fornøyd!

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Veldig frekk helsesekretær. Gruer meg til å ringe og bestille time. Prøvd å få time lenge nå, men ikke kommet gjennom. Så ettersom sekretæren har vært uhyggelig de gangene jeg har ringt. Prøvde jeg å bestille time fra nettsiden, det kostet meg 6 kr per meld altså 3 meldinger(dette var 31 juli). Jeg har fortsatt ikke fått beskjed om jeg får en time eller ikke, i dag er det 29 aug. Verste legekontoret jeg har vært pasient hos! Jeg får ikke kontaktet legen min engang!

Er jeg en byrde

Lege: Sadia Sultana Kapur Skrevet

Fikk følelsen av å være til bry, at det jeg sa ikke ble hørt. At jeg ikke ble undersøkt skikkelig og at jeg gikk ut av kontoret som et spørsmålstegn . Hun var hyggelig i starten, men virket irritert på meg etterhvert. Hun så ikke skikkelig på hva jeg kom for heller, skrev ut en resept basert på det. Hun er sikkert en bra lege, men hun fikk meg til å føle meg dum og i veien. Det er ubehagelig med leger som tar for gitt at du ikke kjenner din egen kropp, som er mest opptatt av at de er "sjefen" Selv vil jeg bytte fastlege.Har ikke valgt henne selv. For andre er hun sikkert bra.

Virker ikke som om hun er særlig interessert.

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Hadde Nadia som lege i flere år og som en annen har skrevet her, skjønte jeg heller ikke hva det ville si at en lege var engasjert og lyttende før jeg var hos en vikar. Måten Nadia møter deg på er forsåvidt profesjonell, men etter min smak er måten hun utfører konsultasjonen på alt for mekanisk. Hun har alltid vært rask til å skrive ut resept og sykemelding, noe som jo er bra, men har savnet interesse fra hennes side til å undersøke og føre dialog med meg som pasient.

Distansert

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Jeg forsto ikke hvor distansert og lite lyttende Shaukat var før hun var i permisjon, og jeg fikk vikar. Jeg går sjelden til lege, men var da i en vanskelig livssituasjon som gjorde at jeg i omlag et år måtte gå flere ganger til lege. Shaukat viste ikke forståelse for eller vilje til å lære mer om min tilstand, noe vikaren umiddelbart gjorde. Jeg tror ikke det er med vilje, men Shaukat har også en tendens til å virke nedlatende.

Bästa läkaren jag haft

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Nadia är en extremt professionell allmänläkare. Hon är alltid tydlig och förklarande men samtidigt förstående och lyssnar på mig som patient och mina behov. Hon lägger fram argument på ett förstående sätt och jag känner mig trygg. Här är man alltid välkommen med öppna armar och personalen är väldigt vänliga och serviceinställda. 5 av 5!