Schouslegene DA

Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Schouslegene DA

Empatisk og trygg

Lege: Sadia Sultana Kapur Skrevet

Hun tar meg alltid på alvor, og har en plan for oppfølging når det trengs. Hun er et behagelig menneske, og lett å snakke med. Jeg stoler på kunnskapen hennes og er kjempefornøyd.

Bare gode ord

Lege: Sadia Sultana Kapur Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sadia.
Jeg har tidligere hatt en fastlege hvor ting har vært vanskelig til tider. Men Sadia både ser, forstår og behandler meg som et medmenneske og ikke bare et tall på legelista si. Jeg har full tiltro til hennes vurdering som lege, hun svarer på meldinger utrolig fort og hun er en super fastlege. Er det noe som er kritikkverdig så er det på systemnivå og ikke på henne som fastlege da hun gjør det hun kan innenfor det systemet hun jobber i.

Empatisk og lyttende

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Jeg har hatt Nadia som fastlege i snart 10 år. Hun er flink til å lytte og stiller gode oppfølgingsspørsmål. Har alltid følt meg godt ivaretatt av Nadia:) i tillegg har de eksepsjonelt hyggelige ansatte i resepsjonen!

Uinteressert, sløv

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Etter mitt andre besøk hos denne fastlegen, ser jeg meg nødt til å bytte snarest.

Jeg opplever at man må tigge, trygle og be for at han skal forstå hvilke behov jeg har. Jeg føler meg uglesett og mistenkeliggjort fra første sekund.

Etter en vond og komplisert tanntrekking, der jeg ikke har klart å jobbe, ble keg fortalt at en tanntrekk som han selv har gjort tidligere i livet, ikke kan være så mye verre for meg enn ham selv, dermed var en utvidet sykemelding helt uaktuelt.

Et hvert spørsmål om medisiner blir også møtt med skepsis og laber interesse.

Han virker sløv og lite interessert i annet enn å sluse meg gjennom et raskest mulig møte.

Dette er ikke en fastlege jeg vil anbefale noen å møte den dagen dere har behov for hjelp.

Det hjelper ikke at resepsjonsdamen snakker svært dårlig norsk, noe som har ført til missforståelser som har skapt stres og uro.

Føler meg ikke sett

Lege: Sadia Sultana Kapur Skrevet

Jeg har vært pasient på dette kontoret siden 2015. Har i alle år vært fornøyd. Da min tidligere lege sluttet fikk jeg Sadia. I starten følte jeg hun tok seg god tid, men dette endret seg.

Jeg har vært igjennom traume og når jeg møter på legekontoret følger hun aldri opp denne situasjonen. Hun viser ofte til generelle løsninger på det jeg vil sjekke og sier alltid at jeg heller må komme tilbake om det blir verre.

Det er ufattelig lang ventetid på å få en normal legetime, ofte over en måned å vente.

Føler hun ikke ser meg som menneske, men heller som noe som må raskt inn og ut fra kontoret. Ender med at jeg bytter legekontor etter 8 år.