Pierre Lund Assely

Autorisasjon (2003)

Pierre Lund Assely er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pierre Lund Assely

Kunnskapsrik og trygg fastlege

Dette er en lege som fant ut hva som feilte meg, han er faglig dyktig og grundig. Opplevde legen som empatisk, lyttende og tillisvekkende. Han følger meg grundig opp.

Ikke fornøyd med fastlegen !

Syntes dr Lund er vanskelig å få kontakt med, til tider virke han lite engansjert i deg som pasient. Sier veldig lite, forklarer dårlig, virker fjern.
Har vudert å bytte fastlege !

Meget dyktig lege

Jeg opplever Eduard Pierre Lund som en svært dyktig lege. Han fremstår som genuint interessert i pasienten, for eksempel fordi han husker personlig informasjon som ikke har blitt loggført. Ellers sørger han alltid for at pasienten får god service, tar seg tid til å høre på alt hva pasienten har på hjertet og skriver heller ut en resept for mye enn for lite. Dessuten tar han alltid imot sine pasienter med et smil. Utover servicen fremstår Lund som meget kompetent - ikke en eneste gang har jeg stilt et spørsmål som han ikke kan besvare.

Før øvrig er resten av legekontoret også svært imøtekommende. De har også en veldig praktisk nettløsning for å bestille legetime.

Lund er den legen jeg hittil har vært mest fornøyd med!

Blir mer skuffet for hvert besøk

Har flere ganger vært hos denne legen, men blir bare sur og skuffet hver gang. Han er lite innstilt på å lytte og kan til tider virke uinteressert. Vil ikke skrive sykemeldinger, men henviser til Egen melding, både for meg selv og mitt barn. Tilbakeholden med å skrive ut resepter eller viderehenvisning.
Jeg var pas. hos hans forgjenger som dessverre gikk av med pensjon. Opplever ikke like god behandling hos denne legen. Videre virker han mindre kunnskapsrik og empatisk.

Imponerende!

Kom til legen for henvisning til fysioterapeut/manuellterapeut. Dette var første besøk her. Han hadde allerede satt seg inn i tidligere journal og diagnoser. Han lyttet og var svært imøtekommende. Anbefaler Dr. Pierre Lund på det sterkeste.