Pierre Lund Assely

Nedre Grefsen Legegruppe
Disenveien 31 0587 Oslo
Pierre Lund Assely er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pierre Lund Assely

Jeg opplever at Dr. Lund tar meg på alvor, han er løsningsorientert og engasjerer seg i meg som pasient. Har vært min fastlege i noen år nå, og jeg er veldig fornøyd. Hyggelige i resepsjonen også.

Meget dyktig lege

Jeg personlig er meget fornøyd med Pierre .
Han har vært min fastlege over flere år og jeg kommer aldri til å vurdere å bytte .

Anbefales på det sterkeste

Kunnskapsrik og trygg fastlege

Dette er en lege som fant ut hva som feilte meg, han er faglig dyktig og grundig. Opplevde legen som empatisk, lyttende og tillisvekkende. Han følger meg grundig opp.

Ikke fornøyd med fastlegen !

Syntes dr Lund er vanskelig å få kontakt med, til tider virke han lite engansjert i deg som pasient. Sier veldig lite, forklarer dårlig, virker fjern.
Har vudert å bytte fastlege !

Meget dyktig lege

Jeg opplever Eduard Pierre Lund som en svært dyktig lege. Han fremstår som genuint interessert i pasienten, for eksempel fordi han husker personlig informasjon som ikke har blitt loggført. Ellers sørger han alltid for at pasienten får god service, tar seg tid til å høre på alt hva pasienten har på hjertet og skriver heller ut en resept for mye enn for lite. Dessuten tar han alltid imot sine pasienter med et smil. Utover servicen fremstår Lund som meget kompetent - ikke en eneste gang har jeg stilt et spørsmål som han ikke kan besvare.

Før øvrig er resten av legekontoret også svært imøtekommende. De har også en veldig praktisk nettløsning for å bestille legetime.

Lund er den legen jeg hittil har vært mest fornøyd med!