Nedre Grefsen Legegruppe

Disenveien 31 0587 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Grefsen Legegruppe

Dyktig og imøtekommende

Lege: Norbo Tenzin Skrevet

Byttet til Norbo for ca 3 år siden, og er kjempefornøyd med ham som min fastlege. Han tar seg alltid tid til å lytte, og finner beste veien videre etter mine behov. Spesielt da jeg var gravid så fikk jeg nøye oppfølging og gode råd for både svangerskapskvalme og annet ubehag. Litt kronglete å komme seg til legekontoret på Disen, men det er verdt det for en så god lege.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Norbo Tenzin Skrevet

Det er egentlig litt trist å bytte fastlege i sammenheng med flytting, Norbo er en av få leger jeg har hatt som gir meg intrykk av at han gjør sitt beste for å hjelpe pasientene sine, veldig hyggelig og lett å prate med.

Dyktig og effektiv lege

Lege: Norbo Tenzin Skrevet

Fremstår som en proff og oppdatert lege. Han er også effektiv, og brukte ikke mer tid enn nødvendig. Samtidig god på kommunikasjon og møtte meg med vennlighet. Kan anbefales!

Tilstedeværende, engasjert - en behagelig person det oppleves trygt å komme til

Lege: Pierre Lund Assely Skrevet

Lund har gitt meg og min mann god oppfølging i krevende år! Vi gir han vår beste anbefaling videre. Flytting gjør at vi med tungt hjerte måtte finne ny lege! Heldige er de som nå kommer til Pierre Lund!
Vår takk!

Lege besøk

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Fem min etter legebesøket gikk jeg rett inn og byttet lege. Det er mye som kan bli bedre, hun gir ikke tid til pasientene sine og er spydig rett og slett uhøflig. Jeg gråt og ble virkelig lei meg av behandlingen jeg fikk fra henne.