Nedre Grefsen Legegruppe

Disenveien 31 0587 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Grefsen Legegruppe

Trygg, kunnskapsrik lyttende

Lege: Norbo Tenzin Skrevet

Lytter og har forståelse for pasientens ståsted. Veldig høyt kunnskapsnivå som han er god til å formidle. Føler meg avslappet og trygg. Blir tatt på alvor og får riktig behandling.

Styr unna

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Hun hørte ikke meg som pasient når jeg var på mitt mest sårbare (depresjon) hun var kald og ga uttrykk for at hun ikke trodde på meg. Følte hun stresset fryktelig med tid. Hun gjorde meg bare sykere. Opplevde henne som kald lege, med null empati. Enig med de som skriver ovenfra og ned holding

Trygg og løsningsorientert

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Elisabeth har fulgt meg tett opp gjennom ti år og er den beste fastlegen jeg har vært i kontakt med. Hun er direkte, løsningsorientert og kunnskapsrik, samtidig som hun er oppdatert på journalen og situasjonen til enhver tid. Føler meg alltid lyttet til og godt ivaretatt.

Nøye og dyktig

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Dr. Rud er svært kompetent og nøye. Hun er effektiv, og bryr seg om sine pasienter- men er ikke «dullete». Hun oppleves som veldig samvittighetsfull og følger opp.

Tillitsvekkende og empatisk

Lege: Norbo Tenzin Skrevet

Norbo er en lyttende og forståelsesfull lege. Jeg opplever det alltid trygt å komme til han med mine plager. Han tar seg tid til å høre og vurdere, og har opplevd at han gir gode råd. Jeg kan anbefale han på det varmeste.

Dette er en Pluss-tjeneste.