Kristin Froestad Sæther

Ravnåsveien 1 1254 Oslo
Kristin Froestad Sæther er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Froestad Sæther

Dårlige opplevelser

Jeg fikk anbefalt Kristin som en god fastlege, men opplevde dessverre det motsatte. Ofte når man ringer inn for time er det fullt, ikke kapasitet og legen følger heller ikke opp pasienten sin. Jeg har flere ganger måttet ta timer hos andre leger og vikarer på legekontoret fordi min fastlege ikke har kapasitet. Jeg kan telle hvor mange ganger jeg vært hos fastlegen og hvor mange ganger jeg har vært hos vikarer. Det vil definitivt være flest besøk hos vikarer.
Jeg ønsker meg en fastlege som kan ta pasienten mer på alvor og faktisk ivareta sine pasienter og lytte etter deres plager. Jeg er ikke ofte hos legen, men når det noe jeg føler ikke er greit og kroppen sier ifra vil jeg gjerne ha svar og oppfølgning fra fastlegen.

En fantastisk dyktig lege

En lege man føler seg trygg hos, som gir tid og forståelse til meg som pasient. Dyktig og kunnskapsrik, og med en dæsj humor i alt alvoret gjør det at et legebesøk blir mye mindre skummelt. Veldig glad i legen min!

Strålende fastlege

Jeg går ikke så ofte til legen, men de gangene jeg er der, føler jeg meg svært godt ivaretatt, jeg blir gjenkjent, tatt på alvor og lyttet til.

Jeg er også veldig fornøyd med de andre ansatte på legesenteret, men jeg har definitivt vunnet i fastlegelotteriet.

Man blir hørt

Beste fastlegen eg har hatt. Veldig behagelig, hyggelig og en lege som hører på sin pasient. Eg gruer meg ikke lenger til en legevisit som eg gjorde med min tidligere lege. Kan være meg selv og snakke det eg har på hjertet.

Beste legen

Kristin er en dyktig og flink lege. Føler meg alltid hørt og tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste.