Ingrid Sætersmoen

Stasjonsvegen 13B 2340 Løten
Tlf: 62 54 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingrid Sætersmoen er en av 9 fastleger i Løten

Siste vurderinger av Ingrid Sætersmoen

Beste legen jeg har møtt.

Har hjulpet meg med det jeg trenger på en bra måte. Utrolig lett å kommunisere med. Lytter til problemer og flink til å finne gode løsninger.

En av de beste jeg har hatt

Ingrid Sætersmoen er en vennlig lege som tar meg på alvor og tar seg tid til å snakke med meg for å høre om hvordan jeg har det. Hun henviser, sjekker det nødvendigste og gir tilbakemelding om resulatet. Må dessverre bytte lege fordi jeg skal flytte, eller så hadde jeg fortsatt ville hatt henne som fastlege.

Veldig god lege

Har bare godt å si. Setter i gang tiltak raskt og har en helt ok kontakt uten å være stresset og fjern. Anbefales.

Vag og lite behjelpelig

Synes jeg ikke fikk svar på det jeg lurte på, tross flere spørsmål tilbake.

Bli tydeligere, og ikke spør meg hva du skal gjøre. Jeg vet ikke.

Kommer også til å sende klage til legesenteret, da jeg også føler servicen av personellet utenom legen ikke var imøtekommende og omsorgsfullt.

Grundig og hjelpsom

ingrid er en fantastisk lege men etter lang tids sykdom hos meg kom hun med en kommentar som gjorde at jeg har meldt meg helt ut av fastlegordningen.
Hun var grundig helt til både hun selv og eksperter ikke lengre viste hva de skulle gjøre. Min datter er fortsatt hennes pasient fordi selvom jeg føler meg krenket med denne kommentaren, så er hun er sabla flink lege som jeg fikk inntrykk av gjorde alt hun kunne for å få meg frisk.
Hun er ung og brenner fortsatt for yrket!!