Ingrid Sætersmoen

Autorisasjon (2013)

Ingrid Sætersmoen er en av 9 fastleger i Løten

Siste vurderinger av Ingrid Sætersmoen

Omsorgsfull og trygg

Ingrid er en lege av de sjeldne, som lytter, ser og kommer med gode betraktninger. Hun er en trygg og god samtalepartner som tar deg på alvor, hun trykker på knapper som får deg til å både le og gråte - men det føles alltid trygt. Andre leger kommer fort til en konklusjon og skal videre til neste. Ingrid tar seg tid, hun har kunnskap og en unik måte til å se hele mennesket. 1,5 års ventetid var virkelig verdt det!

En lege jeg stoler på

Først og fremst vil jeg beskrive Ingrid som et medmenneske - for noen ganger er den opplevelsen helsefremmende i seg selv.
Til tross for sin unge alder virker hun faglig trygg, og de gangene hun er usikker sier hun det som det er og ønsker å forhøre seg med andre.
Det å være klok og rasjonell, og stille spørsmål som trigger refleksjon er viktige egenskaper.
Hun har henvist meg videre uten at jeg har måttet be om det, og skrevet gode henvisninger.
Mitt inntrykk er at hun jobber effektivt og grundig, hun opptrer rolig og trygg- og har innimellom gode humoristiske betraktninger (som ikke går på bekostning av meg).
Uansett hvilke symptomer jeg vil få i løpet av årene, har jeg tiltro til at hun vil gjøre sitt for å finne ut av det.

Beste legen jeg har møtt.

Har hjulpet meg med det jeg trenger på en bra måte. Utrolig lett å kommunisere med. Lytter til problemer og flink til å finne gode løsninger.

En av de beste jeg har hatt

Ingrid Sætersmoen er en vennlig lege som tar meg på alvor og tar seg tid til å snakke med meg for å høre om hvordan jeg har det. Hun henviser, sjekker det nødvendigste og gir tilbakemelding om resulatet. Må dessverre bytte lege fordi jeg skal flytte, eller så hadde jeg fortsatt ville hatt henne som fastlege.

Veldig god lege

Har bare godt å si. Setter i gang tiltak raskt og har en helt ok kontakt uten å være stresset og fjern. Anbefales.