Rannveig Hoff Oseberg

Nygaards alle 4 3160 Stokke
Tlf: 33 36 03 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rannveig Hoff Oseberg er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Rannveig Hoff Oseberg

Intens følelse av at jeg ønsker å være syk!

Det eneste man ønsker er å få hjelp for sine plager, men hos henne sitter det laaang inne å sende meg til spesialist, der hun kommer til kort! Er blodprøvene fine,- så er alt greit ifølge henne. Men plagene blir ikke borte, selvom blodprøvene er ok!! Terskelen for å gi meg muligheten til å bli undersøkt av spesialister bør senkes betraktelig. Har hatt så god erfaring og følt meg så ivaretatt,- og ble tatt på alvor av tidligere lege(r),- så blir rett og slett fortvilet etter hvert legebesøk hos henne. Hvem skal hjelpe meg da,- når ikke legen min vil...!! Kjenner meg så igjen i det flere av dere har skrevet av omtale her.

Kjempe fornøyd

Strålende fornøyd med min fastlege, føler meg ivaretatt og inkludert i avgjørelser rundt min egen helse. Her blir jeg hørt og tatt på alvor.
Flink med begge barna mine også. Hun er alltid blid. Hun er også flink til å gi tilbakemeldinger på sms eller telefon dersom jeg har hatt spørsmål eller tatt prøver

Misfornøy

Føler ikke jeg blir tatt seriøst når jeg er hos henne, og hun gjør ting vanskeligere enn det er. Skulle blant annet ha en attest, men det kunne jeg ikke få uten å ha en legetime. Den legetimen var forsåvidt helt unødvendig for meg, men hun fikk jo tatt igjen det hun var forsinket siden jeg var inne i 3 min. Var veldig fornøyd med Gjertsen tidligere og kommer til å bytte lege nå.

Hyggelig som person, men...

...jeg følte ikke at hun forstod problemet mitt og hvor vondt jeg hadde. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun klarte å sette seg inn i min arbeidssituasjon. Hun undersøkte meg veldig prøvende og tilfeldig.

Etter flere legebesøk over et halvt år, ble jeg sendt til spesialist, og denne virket overrasket og oppgitt over hva fastlegen har sagt og vurdert.

Kanskje jeg var bare var uheldig. Kanskje har jeg ikke uttrykt meg tydelig nok. Jeg velger likevel å bytte lege

Er vi hypokondere?

Føler meg mistenkelig gjort de gangene man har vært hos henne. MEN veldig dyktig lege om man ser bort fra dette.

En veldig god lege.

Både mannen min og jeg er veldig fornøyd. Ja vi kjente den pensjonerte legen godt. Men vi er veldig fornøyd med Rannveig Hoff Oseberg. Hun tar i høyeste grad ting på alvor og henviser vider der hun må.

Ikke særlig imponert

Jeg har tidligere vært kjempefornøyd med dr.Gjertsen og har brukt han i alle år. Nå har jeg vært en gang hos dr.Oseberg og er ikke imponert i det hele tatt. Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor og fikk følelsen av at hun så på meg som en hypokonder som kom for å sutre, til tross for at det er ca ett år siden sist jeg var hos legen (noe hun kunne sett i journalen). Hun tok noen blodprøver, og nevnte på en ting som jeg sa at det sannsynligvis ikke var. Dagen etter fikk jeg tekstmelding om at blodprøvene var fine, og det regnet jeg jo med, men formen er fortsatt like dårlig.
Jeg skal i hvert fall finne meg en annen fastlege. Er skikkelig misfornøyd.