Rannveig Hoff Oseberg

Autorisasjon (2010)

Stokke Legesenter Telefonnummer33 36 03 3033 36 03 ...
Nygaards alle 4 3160 Stokke
Rannveig Hoff Oseberg er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Rannveig Hoff Oseberg

Veldig fornøyd med legen

Jeg er veldig fornøyd med legen. Huber dyktig og flink. Svarer på spørsmålene, bruker tid til å høre hva er det som bekymrer meg og gi tips hva jeg må gjøre. Utrolig glad at jeg har kommet til henne.

God lege for meg

Kjenner meg godt ivaretatt og hun er hyggelig, blid og omgjengelig. Kan spørre om forskjellig
Får gode svar
Trygg og fornøyd. De

Imøtekommende og faglig dyktig

Opplever henne som svært imøtekommende, forståelsesfull og faglig dyktig i hht.vurdering av pasientens behov.Tar seg god tid til å lytte samtidig som hun er effektiv. Veldig fornøyd som pasient.

Uprofesjonelt

Jeg er veldig misfornøyd med behandlingen jeg har fått. Inne hos Oseberg får hun meg til å føle meg som en hypokonder, selvom jeg har en påvist sykdom. Veldig dårlig oppfølging. Googler sykdommen min, for så å spørre om hvorfor jeg vil til en spesialist.. Google kan jeg gjøre selv! Ting blir lovet, men ikke gjort. Jeg må ringe flere ganger om dagen for at det skal skje noe. Plutselig blir jeg satt opp til en time jeg ikke har avtalt med dem, når jeg spør hvorfor sier de at det er for å fjerne noen sting.. jeg hadde ingen sting!
Det virker som de har null oversikt på legekontoret og med en gang du kommer inn vil de bare ha deg ut igjen. De har ingen interesse for å hjelpe folk og servicen er inteteksisterende. Svært misfornøyd!

Fantastisk

Utrolig god oppfølging hele tiden. Dyktig og tar tak i ting profesjonelt og bra. Veldig konkret og presis. Føler meg veldig trygg.