Ingvild Vatten

Autorisasjon (2012)

Ingvild Vatten er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ingvild Vatten

Utrolig kunnskapsrik og dyktig Lege

Bare gode erfaringer med Ingvild over flere år. Setter seg inn i problemene og hører på deg - og veldig fokusert på å finne en løsning.

Dyktig, imøtekommende og empatisk lege

Møtte Ingvild da hun var vikar for min vanlige fastlege. Hun møtte meg med et smil, og virket genuint interessert i meg og mine behov. Hun fikk hjulpet meg med mine problemer svært raskt, og møtte meg på en fin og omtenksom måte. Vil absolutt gå til henne igjen om hun blir vikar igjen i fremtiden!

Kunnskapsrik, imøtekommende, følger svært godt opp!

Jeg har en lang sykehistorie med behov for kronisk behandling og oppfølging. Ingvild har fulgt meg veldig godt opp. Hun er rask til å videresende meg ved behov (og det har det vært). Hun viser varm omsorg og forståelse for min helsesituasjon. Hun er alltid godt forberedt og har satt seg inn i alle mine prøveresultat. Hun er god til å forklare prøveresultat o.a. og å ta tak i de utfordringer og problemstillinger jeg har.
Selv om hun ikke alltid har vært til stede på legekontoret, har hun fulgt meg svært godt opp via nettet. Når jeg ikke finner ledig time for selv å registrere, har jeg alltid fått time ved kontakt.

Flink og imøtekommende

Alsnes opplever jeg som en empatisk og dyktig lege. Hun er presis og konkret. Jeg har tillit til hennes vurderinger.

Fravær

Alsnes har aldri vært tilgjengelig og hele legesenteret har svært dårlig service. Elendig diagnotisering. Det anbefales ikke hvis du er ung kvinne og er usikker på din helse.