Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av Opus Legesenter AS

Beste legen jeg har hatt :)

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Hun er Fantastisk fastlege på alt.Denne legen er helt fantastisk. Hun er dyktig, hyggelig og samvittighetsfull. Hun bryr seg om deg og lytter til det du har og si. Hun tar seg tid og hjelper deg med det du trenger. Hun gir tilbakemelding på sms og holder alltid det hun lover.

Arrogant og fordomsfull

Lege: Henrik Solvang Skrevet

Traff han ifm et besøk hos legevakten, jeg hadde vært syk i bortimot en måned. I møte med legen opplyste jeg om pågående graviditet, bare 5-6 uker på vei, dette i tilfelle enkelte medisiner måtte utelukkes. Plagene jeg kom for hadde ingenting med svangerskapet å gjøre, noe jeg heller ikke antydet, men da jeg fortalte om graviditeten farget det hele hans oppfatning, og jeg følte meg dømt som en hypokonder som var på sykemeldingsjakt.
Fremstod arrogant og fryktelig fordomsfull, og jeg gikk derfra sykere enn hva jeg var da jeg kom, og ganske nedstemt.

Norges beste fastlege?

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Dr. Bolsøy er løsningsorientert, faglig meget sterk og har bred erfaring. Hun virker genuint opptatt av sine pasienter og deres helse. Jeg har ingenting å utsette, denne legen fortjener en medalje.

Lyttende, smilende, oppmerksom

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Kirsti er en fantastisk lege som det alltid er godt å komme til. Hun er blid, imøtekommende og møter meg med stor respekt. Hun følger alltid opp prøvesvar og sender meg beskjeder, jeg kan alltid stole på at hun passer på meg. Jeg setter stor pris på Kirsti, og anbefaler henne gjerne.

Beste fastlegen

Lege: Magnus Friestad Bjørkavoll-Bergseth Skrevet

Lytter, viser forståelse og empati. Beste legen jeg har hatt. Bruker tid men samtidig effektiv. Ofte lite ventetid. Eksemplarisk.