Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av Opus Legesenter AS

BESTE LEGEN JEG HAR HATT

Lege: Magnus Friestad Bjørkavoll-Bergseth Skrevet

Jeg har hatt noen fastleger, og ble anbefalt Magnus av en helsesykepleier. Jeg kommer aldri til å bytte lege nå fordi jeg er UTROLIG fornøyd! Han lytter, bryr seg, og følger meg opp på fantastisk vis. Anbefaler han på det sterkeste. Før gruet jeg meg til å møte legen, nå gleder jeg meg!

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Magnus Friestad Bjørkavoll-Bergseth Skrevet

Jeg har et vanskelig og kompleks sykdomsbilde, og Magnus er uten tvil den beste legen jeg noensinne har hatt. Han er trygg, tar seg alltid tid, er ydmyk og viser stor forståelse. Han spiller en avgjørende rolle i at jeg er kommet tilbake i jobb.

Trygg og omtenksom lege med god erfaring

Lege: Magnus Friestad Bjørkavoll-Bergseth Skrevet

Han er en god og erfaren lege. Han er omtenksom og tar godt vare på pasientene. Han lar pasientene snakke ferdig, og tar seg god tid til og forklare svaret på det en lurer på slik han er sikker på at pasienten skjønner hva «lege-svaret» betyr!

Imøtekommende og dyktig

Lege: Henrik Solvang Skrevet

Jeg har hatt mye problemer med at jeg ikke føler jeg har blitt sett av noen av mine tidligere fastleger, men når jeg byttet til Henrik Solvang fikk jeg en helt annen oppelevelse. Han hørte på meg og mine klager, oppdaget alvorlige problemer med medisinene mine som to tidligere leger hadde helt oversett, og fikk meg til å føle som om jeg ble godt ivaretatt. Beste legen jeg noensinne har hatt.
Tusen takk

Amazing

Lege: Kristine Heimvik Gundersen Skrevet

Trygg, omgjengelig, snill, godt humør, ærlig..kunne ha ramset opp i det uendelige. Ringer jeg resepsjonen og spør om noe, så er det alltid Kristine som ringer tilbake og gir svar. Barna gleder seg til å gå til henne. Tar oss alltid på alvor. Undersøker grundig, og henviser videre om hun er usikker.