Opus Legesenter AS

Telefonnummer51 68 78 5051 68 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av Opus Legesenter AS

Veldig bra !

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Dette er en lege som jeg føler virkelig bryr seg. Hver gang jeg har hatt lege time hos henne så føler jeg meg hørt og får den hjelpen jeg behøver . Hun er veldig sympatisk og har alltid gode råd når du trenger det. Skulle virkelig ønske at alle leger var mer slik som hun er. Hos henne kan du spør om alt uten å føle deg flau eller dum. Hun prater og snakker med deg i stedet for å sitte å se på pc skjermen eller stirre i notisblokken. Hun er virkelig til å anbefale til alle. Jeg er glad for å ha en slik fastlege.

Flink og imøtekommende

Lege: Ingvild Vatten Alsnes Skrevet

Alsnes opplever jeg som en empatisk og dyktig lege. Hun er presis og konkret. Jeg har tillit til hennes vurderinger.

Denne legen kan alt

Lege: Ingvild Vatten Alsnes Skrevet

Denne legen har hjulpet meg mye og er meget dyktig. Jeg kommer alltid inn på avtalt tid og hun husker hele sykdomshistorien min - hun har fokus på å få deg frisk så fort som mulig

Han behandlet vekk plagene jeg hadde slikk med lenge.

Lege: Henrik Solvang Skrevet

Etter å ha slitt med diverse plager over tid, fikk jeg endelig rett behandling. Jeg er nå tilbake og føler meg klar for hverdagen igjen. Anbefales på det sterkeste.

Blid, Vennlig og imøtekommende

Lege: Henrik Solvang Skrevet

En lege som tar i mot deg med et smil, som tar bekymringene-store som små - på alvor, og som heller ikke er redd for å henviste videre eller spørre seg om etter råd. Er veldig fornøyd med oppfølging og behandling :-)