Geir Pasi Gilje

• Arbeidsmedisin

Autorisasjon (2001)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Saga Med AS Telefonnummer51 11 16 1151 11 16 ...
Larsamyrå 1 4313 Sandnes
Geir Pasi Gilje er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Pasi Gilje

Dyktig lege!

Dr. Gilje oppleves for meg som en svært faglig sterk lege: grundig, kunnskapsrik, oppdatert, vennlig og sympatisk. Kan virkelig anbefale Dr. Gilje!

Flylege

Undersøkelse ifm. fornyelse av medical til flysertifikat. Opplever Dr. Gilje som trygg, grundig og profesjonell. Alle papirer er fylt ut og i orden før jeg forlater legekontoret. Anbefales!

Middelmådig Lege

Dr Geir Pasi Gilje har mye ledig på Pasientlisten, men ligger sentralt til i sentrum ,med lite ventetid. Passer sikkert greit for noen ,men synes det var noen svakheter i den generelle forståelsen av sitt lege yrke .
Dr GPG. er spesielt flink innenfor Fly sertifikater-sjømannslege samt Dykkersertefikater

Gir han terningkast 3

Kan sikkert passe for mange.
Trivelig lege å prate med, men for meg var han ikke flink nok i forståelse og innlevelse

Grundig og hyggelig

Geir Pasi Gilja er hyggelig, lyttende og grundig. Jeg har vært hos han ved to anledninger og er svært fornøyd. Legekontoret er fint og ryddig. Alt i alt er jeg svært fornøyd med unntak av to ting : betalingsløsningen - der man ikke kan anvende kort og større kontanter og en småsur resepsjonist.

Veldig dyktig lege

Jeg var der for en medisinsk undersøkelse i forbindelse med flygersertifikat og fikk utført en grundig undersøkelse. Geir var både høflig, rask, vennlig og dyktig. Jeg har ingen problemer med å anbefale han på det beste.