Geir Pasi Gilje

Tlf: 51 68 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Pasi Gilje er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Pasi Gilje

God og erfaren lege

Geir Gilje er en god og erfaren lege. Flink til å forklare på en forståelig måte.
Har en lettfattelig kommunikasjon. Grundig, systematisk og svært kunnskapsrik.

Dyktig lege!

Dr. Gilje oppleves for meg som en svært faglig sterk lege: grundig, kunnskapsrik, oppdatert, vennlig og sympatisk. Kan virkelig anbefale Dr. Gilje!

Flylege

Undersøkelse ifm. fornyelse av medical til flysertifikat. Opplever Dr. Gilje som trygg, grundig og profesjonell. Alle papirer er fylt ut og i orden før jeg forlater legekontoret. Anbefales!

Middelmådig Lege

Dr Geir Pasi Gilje har mye ledig på Pasientlisten, men ligger sentralt til i sentrum ,med lite ventetid. Passer sikkert greit for noen ,men synes det var noen svakheter i den generelle forståelsen av sitt lege yrke .
Dr GPG. er spesielt flink innenfor Fly sertifikater-sjømannslege samt Dykkersertefikater

Gir han terningkast 3

Kan sikkert passe for mange.
Trivelig lege å prate med, men for meg var han ikke flink nok i forståelse og innlevelse

Grundig og hyggelig

Geir Pasi Gilja er hyggelig, lyttende og grundig. Jeg har vært hos han ved to anledninger og er svært fornøyd. Legekontoret er fint og ryddig. Alt i alt er jeg svært fornøyd med unntak av to ting : betalingsløsningen - der man ikke kan anvende kort og større kontanter og en småsur resepsjonist.

Veldig dyktig lege

Jeg var der for en medisinsk undersøkelse i forbindelse med flygersertifikat og fikk utført en grundig undersøkelse. Geir var både høflig, rask, vennlig og dyktig. Jeg har ingen problemer med å anbefale han på det beste.