Yngva Moldestad Celius

Autorisasjon (2010)

Yngva Moldestad Celius er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Yngva Moldestad Celius

God lege

Lytter og er i møtekommende. Stor sett tilgjengelig. Gir gode råd og får meg til å føle meg trygg. Henviser ved behov.

Interessert og imøtekommende

Et av de beste legene jeg har hatt! Hun er veldig imøtekommende og man føler seg ivaretatt og tatt seriøst nok. Men hun har en tendens å konkludere for fort og man føler man ikke blir "ferdig" å gå i dybden og forklare en situasjon, noe som går på bekostning av kommunikasjonen og det veier ned. Ellers er hun veldig løsningsorientert, samarbeidsvillig og ikke minst interessert i oppfølging av prosessen til forbedring, noe som er veldig viktig for at man skal føler seg trygg. Tilgjengeligheten kunne vært mye bedre. Opplever det tar noe lengre tid å få legetime med henne, antakelig har hun for mange pasienter. Det er mye forsinkelser. Av og til har jeg også opplevd at legetimene forstyrret midt i timen. Ellers vil jeg anbefale henne men helt ærlig ingen 5'er lege.

Fantastisk lege!

Beste legen jeg har hatt. Blir tatt på alvor, lytter og stiller relevante spørsmål. Er interessert i oppfølging. Føler meg veldig verdsatt og forstått. Bruker den tiden man trenger.

Får time kjapt og ikke spesiell tlfkø.

Interessert og oppmerksom

Definitivt den beste legen jeg har hatt. Får meg til å føle meg sett og hørt. Er avogtil litt forsinket, men det gjør meg ingenting så lenge jeg vet at hun har tid til meg når jeg først kommer inn. Hun bryr seg om pasientene sine. Den mannlige sekretæren på legesenteret er også helt super! Så glad for at jeg byttet til dette legesenteret!

en av de bedre

relevante spørsmål Hun tar seg god tid, kanskje en anelse avmålt

Tendens til å konkludere for pasienten litt for fort.

Følte at hun ikke tok meg alvorlig.