Yngva Moldestad Celius

Autorisasjon (2010)

Yngva Moldestad Celius er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Yngva Moldestad Celius

Utilgjengelig

Aldri tilgjengelig, ofte bortreist og tar flere dager til uker (!) før man hører noe fra henne. Alt går gjennom resepsjonen, så det er vanskelig å få tak i henne. MYE rot med journal, hun mistet notatene mine som gjerde at en henvisning tok 6 mnd lengere enn den trengte. Jeg må selv ringe flere ganger etter resultater eller påminne henne om ting. Svært dårlig oppfølging. Alt i alt, vanskelig lege, ser ikke mye løsninger og virker som at hun har alt for mye å gjøre - mye opptatt og tar seg lite tid til deg. Men, imøtekommende og greit humør ellers.

Svært dårlig lege

Legen viser lite generell kunnskap. Stadig misforståelse fra legen sin side. Hadde vært mer gunstig å dratt til legevakten.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos Yngva og sitter alltid igjen med en god følelse etter jeg har vært der. Hun svarer godt på spørsmålene man kommer med, og jeg er veldig trygg på at hun gjør gode vurderinger. Hun kan være litt treg på oppfølging og henvisninger, men samtidig har jeg full forståelse for at hun har mye å gjøre og at det kan derfor ta litt lengre tid.
Har også tatt celleprøve hos henne og da pratet hun meg gjennom alt og jeg følte meg veldig trygg.

uproffesjonell

Tar meg ikke seriöst, hun jobber fra personlig mening, uten og fölge hva man faktisk har rett på av hjelp, eller vurdering!
det er dårlig oppfölging, og de gir ikke beskjed om noen er syk eller vekke.
kommer med snydige kommentarer.

Trygg, god og kunnskapsrik lege

Kunnskapsrik, erfaren lege med gode kommunikasjonsegenskaper. Gir henne mine beste skussmål etter å ha hatt henne som fastlege både for meg og barna gjennom mange år, to svangerskap og alt som følger med livet.