Yngva Moldestad Celius

Autorisasjon (2010)

Yngva Moldestad Celius er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Yngva Moldestad Celius

Aldri tilgjengelig

Verste lege jeg har hatt. Venter alltid 40 min på venterommet, og finner alltid time hos henne. Når jeg endelig får time blir den avlyst kun en time før. Skikkelig uprofesjonell lege, du må mase om absolutt alt. Hun sender deg ikke resultater på prøver, du må grave om alt selv. Og hun har skikkelig dårlig oppfølgning. Legesenteret har også bare en som sitter på resepsjon, han skal ta seg av alt blodprøver og telefon, noe som medfører kjempe lang tid til absolutt alt!

En av de beste legene jeg har hatt.

En fastlege som lytter, gjør en god jobb og viser at hun faktisk bryr seg er sjeldent i Norge etter personlig opplevelse. Dr. Celius er etter min mening den beste legen jeg noensinne har hatt. God oppfølging og grundig arbeid. Ikke noe å klage på i det hele tatt! 10/10!!

Excellent

Professional Doctor. I am delighted to have the opportunity to be her patient. Thank you so much for hard work and care!

Trygg, flink og imøtekommende

Noe lang ventetid på venterommet kompenseres med god oppfølging, nøye gjennomgang og god info når det er nødvendig.

Lett og trygg å prate med, har ingenting å utsette på Yngva, tvert i mot. En god lege for både voksne og barn.

Styr unna.

Hvis du liker å vente 20 til 40 minutter på venterommet, elsker å krangle og liker å ha en dyr fastlege, så er dette legen for deg.
Jeg bytter så snart som mulig.