Leni Johannessen

Autorisasjon (2003)

Leni Johannessen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Leni Johannessen

Dårlig

Har sendt dem 4 meldinger og ikke fått svar. Sykemelding gått ut og vet ikke hva jeg skal gjøre. Erik Norvald Orten er i stillingen. Kjepphøy besserwisser. Skulle hjelpe meg og gjorde alt verre. Styr unna!

Snarrådig .

Jeg er imponert over Dr Johannessen sitt engasjement og årvåkenhet for meg som pasient .
Var slapp og kvalm over en periode og forsto nok ikke alvorlighet . Hun tok opptil flere prøver og undersøkelser selv da dette kan være diffuse symptomer . Videre satt hun meg omgående på medisiner og henviste meg til Medisinsk poliklinikk på Haukeland sykehus . Spesialistene her konstaterte at Dr Johannessen hadde satt meg på en god behandling allerede . I ettertid har jeg fått god oppfølging av Dr Johannessen og HS .

En lege som tar pasienten på alvor

Da jeg først kom til
Leni Johannessen brukte hun god tid til både og lytte til det jeg hadde å si og til grundige undersøkelser.
Jeg ble virkelig tatt på alvor og hun har stor kunnskap og kompetanse.
Som resultat av hennes grundighet har jeg etter årelange plager endelig fått riktig diagnose og behandling.

Kunnskapsrik og behjelpelig utover det vanlige

Jeg har vært så heldig å hatt Leni Johannessen som fastlege inntil jeg flyttet til Oslo høsten 2017. Jeg opplevde at hun tok meg på alvor og gjør grundige undersøkelser og er ikke redd for å ta i pasienten slik jeg har opplevd med andre fastleger tidligere. Jeg har alltid kommet raskt til og hun har vist stor velvilje. Da jeg ble rammet av alvorlig sykdom og trengte hjelp var hun rask med å finne fram til riktig diagnose vha blodprøver, sykehistorie og tolkning av symptomer. Jeg fikk flere henvisninger og svært god oppfølging. Jeg fikk også diskutert ulike teorier rundt sykdommen, som hjalp meg til å forstå min tilstand bedre. Jeg opplever Leni Johannessen som svært kunnskapsrik og engasjert og som en lege som lytter til pasientene.

very satisfied

The first impression on doctor Leni Johannessen was bit shocked and doubtful (because of the stereotype of doctor). Later on during my pregnancy, she advised and arranged all necessary check according to my condition. when I came up with any question, she was always patient to listen to me and help me. I am really grateful for her as my doctor.