Mayuran Nagarajah

0 av 2000

Mayuran Nagarajah er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Mayuran Nagarajah

Forståelsesfull og flink

Mayuran bryr seg om pasientene, tar seg tid og ser deg. Han er også lett å snakke med og man føler seg sett.

En helt fantastisk lege

Jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med Mayuran. Han ser deg, lytter, omsorgsfull, løsningsorientert og er den beste legen jeg noen gang har hatt!
Han gir av seg selv og det lille ekstra, så Løkkegården er heldig som har en slik ansatt!
Til småbarnsforeldre så anbefaler jeg han virkelig, han tar deg alltid seriøs når det er noe.

Beste legen!!

Jeg har fra tidligere hatt to fastleger som har vært håpløse å ha med å gjøre. De har vært tilgjengelige, vanskelig å få tak i, og jeg har følt de ikke har tatt meg på alvor.

MEN Mauyran!! Han er så dyktig i jobben sin! Man ser at han genuint bryr seg om sine pasienter, og tar de på alvor. Har aldri følt at han har svart godt og utfyllende på det jeg lurer på, uansett om det har vært noe smått. Jeg har funnet min fastlege jeg aldri skal bytte ut!

Kunnskapsrik og forståelsesfull

En fantastisk lege som bruker tid og energi på sine pasienter.

Han er god til å lytte, kunnskapsrik, forståelsesfull, omsorgsfull og tar pasientene sine på alvor!

Han ivaretar pasientene sine på en unik måte.

Har bare hørt positiv omtale om denne legen.

En fantastisk lege med et stort hjerte❤️

Lyttende, ydmyk og kunnskapsrik

Jeg har nylig fått Mayuran som fastlege. Mitt inntrykk av han er at han er veldig hyggelig, lun og ydmyk. Han lytter til meg som pasient og bruker god tid. Han fremstår som kunnskapsrik, og virker oppriktig engasjert. Jeg er glad for å ha han som fastlege, og håper jeg kan ha han som det i mange år fremover. Anbefales på det sterkeste.