MediCo Legesenter

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski

Siste vurderinger av MediCo Legesenter

Trygg og beroligende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Var utrolig beroligende både for meg og babyen da jeg kom med nyfødt til legevakten. Det betyr så mye å bli tatt imot på en fin måte når man er engstelig. Han undersøkte barnet på en så fin måte, ble ingen gråting. Virker som en nøye lege. Flere leger som han!

Veldig fornøyd

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er superfornøyd med Nadeem!
Jeg får time fort, han er i rute, han er alltid blid, tar seg tid, lytter og kommer med nyanserte forslag til løsning.
Han er kompetent og balanserer veldig fint, slipper sånn: Vi ser det ann til uka ... fraser.

Han er rask til å svare på digitale henvendelser via Min Pasientsky som jeg digger!

Superhappy med denne legen! Beste jeg har hatt siden tenårene!

Kompetent og seriøs

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Meget fornøyd med Nadeem Asjid som fastlege. Han tar meg og mine symptomer seriøst og tar seg tid til å forklare. Fremstår som profesjonell og hyggelig. MediCo er et hyggelig lokale og resepsjonisten er hyggelig!

Kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, jeg har vært innom noen leger, men ingen av de har vært som Dr. Asjid. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt, og tar nesten sorgene på forskudd i tilfelle han skulle flytte eller jobbe et annet sted.

Jeg føler meg sett når jeg har time her, Dr. Asjid tar seg tid til å forklare og har heller ingen problemer med å være uenig med deg -- men her tar han seg tid til å forklare godt hvorfor han er uenig og gir deg heller et bedre forslag.

Jeg er veldig glad valget mitt falt på Dr. Asjid da jeg måtte ha en ny lege. Kunne ikke fått en bedre lege.

Skuffende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Alle sa han var best,dere kan lett bli skuffet. Sier en ting, gjør noe annet. Vi ble veldig skuffet.