MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Veldig trygg og sikker lege

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Jeg liker ham innmari godt! Han er kunnskapsrik og trygg.
Har humor, også.
Er lykketreff at det ble akkurat ham, da jeg ble gitt ny fastlege.

Null tid og ingen interesse i å høre hvordan jeg har d og problemene

Lege: Fahim Latif Skrevet

Spurte om han kunne henvise meg til ahus angående et problem men det måtte jeg ta opp med fastlegen...hva når fastlegen er syk eller har ferie? Er det ingen hjelp å få på d legekontoret?? Rakk ikke å ta opp noe annet før han reiste seg opp og omtrent kasta meg ut av rommet. Dårligste legebesøket jeg har vært på etter at jeg flytta hit for8 år siden. Følte meg ikke sett eller hørt og Fatim viste null interessere av å høre på mine problemer....om s så var fysiske eller psykiske. Vurderer å bytte legekontor!

Ingen oppfølging

Lege: Zarina Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Dessverre en lege som ikke følger opp pasientene. Får ikke tilbakemeldinger eller svar verken på blodprøver, MR-resultater eller noe som helst.
Kan virkelig ikke anbefales.

Anbefales ikke

Lege: Zarina Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Verken høflig eller forståelsesfull. Lytter ikke, hilser ikke ved starten av timen, vanskelig å forstå.

Utrolig flink og hyggelig

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Jeg ønsker å gi min varmeste anbefaling til min fastlege. Han er utrolig flink og hyggelig, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt under hans omsorg. Han tar seg tid til å lytte og forklare, noe som gjør at jeg føler meg trygg og forstått. Hans faglige dyktighet og empatiske væremåte gjør ham til en lege i særklasse.

Det er synd at vi har flyttet, og nå må jeg bytte lege. Jeg kommer virkelig til å savne å ha ham som min fastlege. Anbefales på det sterkeste!