MediCo Legesenter

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski

Siste vurderinger av MediCo Legesenter

Veldig dyktig lege

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Han er nøye, lytter, ta tak i problemer. Både barna mine og jeg har fått mye hjelp der. Ikke vanskelig å komme når noe akutt skjer. En av de beste fastlegene jeg har vært bort i.
Veldig trist at han har sluttet i Ski.

God lege

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Legen var nøye og god, men legesekretæren var ikke noe å skryte av. Aldri ett smil å få og lite behjelpelig, noe som ødela helhetsinntrykket mitt.

Kompetent og seriøs

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Meget fornøyd med Nadeem Asjid som fastlege. Han tar meg og mine symptomer seriøst og tar seg tid til å forklare. Fremstår som profesjonell og hyggelig. MediCo er et hyggelig lokale og resepsjonisten er hyggelig!

Utrolig god lege

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

André Meyer har virkelig tatt vare på vår familie når vi har vært hos han.
Aldri har jeg vært så fornøyd med en fastlege før.
Utrolig synd han skal begynne som fastlege i Sarpsborg.
De som får han kan være trygg på at de blir godt tatt vare på av dr. Meyer.

Kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, jeg har vært innom noen leger, men ingen av de har vært som Dr. Asjid. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt, og tar nesten sorgene på forskudd i tilfelle han skulle flytte eller jobbe et annet sted.

Jeg føler meg sett når jeg har time her, Dr. Asjid tar seg tid til å forklare og har heller ingen problemer med å være uenig med deg -- men her tar han seg tid til å forklare godt hvorfor han er uenig og gir deg heller et bedre forslag.

Jeg er veldig glad valget mitt falt på Dr. Asjid da jeg måtte ha en ny lege. Kunne ikke fått en bedre lege.