MediCo Legesenter

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski

Siste vurderinger av MediCo Legesenter

En av Norges beste fastlege.

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Jeg har hatt André som fastlege siden 1 mars 2014. Er bare så himla synd at han skal slutte på medico iløpet av denne høsten 2018. Han har fulgt med 100% perfekt og det samme med ungen min som er nå 15 mnd. Til dere i Sarpsborg gled dere og ta godt vare på han.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Utrolig dyktig lege, flink til å lytte, flink til å rådføre med eksperter når det trengs, flink til å henvise videre når det og sjekke alle muligheter. Føler meg 100% trygg hos Dr. Meyer og vil aldri bytte lege.

Best doctor ever

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

I have just good things to say about Dr. Nadeem Asjid ! He really knows what he is doing, listens to you, explains things, gives the right treatment. Super nice with kids too. I have had several doctors before him, and I can say , he is the best so far! I can totally recommend him !

Oppriktig interessert og grundig

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Har gått hos Nadeem Asjid siden 2015. Jeg er så fornøyd at jeg fikk inn hele familien i pasientlisten hans.
Han er god til å lytte, tillitsfull, interessert i deg som person og meget grundig. I tillegg er han veldig koselig og blid og har en naturlig og svært imøtekommende væremøte.

Veldig fornøyd

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Tok meg inn til en grundig undersøkelse da jeg fikk ham som fastlege. Bruker tid, og får ikke følelsen av at han har dårlig tid. Kommer som regel inn på tiden. I det hele tatt positiv.