MediCo Legesenter

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski

Siste vurderinger av MediCo Legesenter

Svært dyktig og kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Nadeem er en lege som som utviser stor grad av profesjonalitet, men samtidig ivaretar den medmenneskelige og uformelle kontakten som er viktig for at pasienten skal føle seg trygg og komfortabel.

Faglig dyktig og kommunikativ, som bidrar til at han gjør seg forståelig.

Varme anbefalinger fra en fornøyd pasient.

anbefales

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

har hatt nadeem siden han begynt i ski og er fornøyd. han tar sine pasienter og sin jobb på alvor. han er blid og alltidi godt humør.

Grundig og effektiv, hyggelig og jordnær

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha byttet til Nadeem som fastlege. Han er dyktig og grundig. Han er alltid presis, men så er han også flink til å bruke tiden effektivt og setter opp rask kontroll hvis nødvendig. Han er flink med barn. Hyggelig og jordnær. Online opplegget er bra, kan bestille time, e-konsultasjon online. Ingen ventetid. Erfaren og flink sektretær. Litt kort telefontid, men det kompenseres av online tilgjengelighet.

En lege til å stole på

Lege: Fahim Latif Skrevet

Jeg har vært gjennom mange fastleger, både grunnet flytting og vært misfornøyd med noen. Var på legevakten i ski med min sønn og var så heldig å møte på Fahim. Han er trygg, rolig, kunnskapsrik, lyttende og helt fantastisk med barn. Det skal kjennes trygt når man går til legen, ihvertfall med sine barn, og det er jeg her. Beste fastlegen jeg noen gang har hatt, uten tvil. Takk!

Kjempeflink!

Lege: Fahim Latif Skrevet

Lytter og deler av sin kunnskap. Blid og høflig, man blir veldig godt ivaretatt. Beste legen i Ski kommune. Så glad vi kom over han på legevakten, da ble valget om ny fastlege lett.