MediCo Legesenter

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski

Siste vurderinger av MediCo Legesenter

En lege som bryr seg om pasienten

Lege: Fahim Latif Skrevet

Fahim Lativ er en lege som er lett å kommunisere med gir seg god tid og har mye kunnskap å dele. Kan virkelig anbefales.

Anbefales

Lege: Fahim Latif Skrevet

Tar situasjonen alvorlig og er nøye. Henviser raskt til spesialister når det trengs. Bruker tid på samtalen for å avklare medisinsk tilstand. Er også godt fornøyd med kontoret og servicen. Får raskt time.

Trygg og beroligende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Var utrolig beroligende både for meg og babyen da jeg kom med nyfødt til legevakten. Det betyr så mye å bli tatt imot på en fin måte når man er engstelig. Han undersøkte barnet på en så fin måte, ble ingen gråting. Virker som en nøye lege. Flere leger som han!

Veldig fornøyd

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er superfornøyd med Nadeem!
Jeg får time fort, han er i rute, han er alltid blid, tar seg tid, lytter og kommer med nyanserte forslag til løsning.
Han er kompetent og balanserer veldig fint, slipper sånn: Vi ser det ann til uka ... fraser.

Han er rask til å svare på digitale henvendelser via Min Pasientsky som jeg digger!

Superhappy med denne legen! Beste jeg har hatt siden tenårene!

Kompetent og seriøs

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Meget fornøyd med Nadeem Asjid som fastlege. Han tar meg og mine symptomer seriøst og tar seg tid til å forklare. Fremstår som profesjonell og hyggelig. MediCo er et hyggelig lokale og resepsjonisten er hyggelig!