MediCo Legesenter

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski

Siste vurderinger av MediCo Legesenter

Kompetent og seriøs

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Meget fornøyd med Nadeem Asjid som fastlege. Han tar meg og mine symptomer seriøst og tar seg tid til å forklare. Fremstår som profesjonell og hyggelig. MediCo er et hyggelig lokale og resepsjonisten er hyggelig!

Utrolig god lege

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

André Meyer har virkelig tatt vare på vår familie når vi har vært hos han.
Aldri har jeg vært så fornøyd med en fastlege før.
Utrolig synd han skal begynne som fastlege i Sarpsborg.
De som får han kan være trygg på at de blir godt tatt vare på av dr. Meyer.

Kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, jeg har vært innom noen leger, men ingen av de har vært som Dr. Asjid. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt, og tar nesten sorgene på forskudd i tilfelle han skulle flytte eller jobbe et annet sted.

Jeg føler meg sett når jeg har time her, Dr. Asjid tar seg tid til å forklare og har heller ingen problemer med å være uenig med deg -- men her tar han seg tid til å forklare godt hvorfor han er uenig og gir deg heller et bedre forslag.

Jeg er veldig glad valget mitt falt på Dr. Asjid da jeg måtte ha en ny lege. Kunne ikke fått en bedre lege.

En av Norges beste fastlege.

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Jeg har hatt André som fastlege siden 1 mars 2014. Er bare så himla synd at han skal slutte på medico iløpet av denne høsten 2018. Han har fulgt med 100% perfekt og det samme med ungen min som er nå 15 mnd. Til dere i Sarpsborg gled dere og ta godt vare på han.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Utrolig dyktig lege, flink til å lytte, flink til å rådføre med eksperter når det trengs, flink til å henvise videre når det og sjekke alle muligheter. Føler meg 100% trygg hos Dr. Meyer og vil aldri bytte lege.