Mayuran Nagarajah

Tlf: 70 08 14 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mayuran Nagarajah er en av 10 fastleger i Herøy

Siste vurderinger av Mayuran Nagarajah

Trygg og effektiv

Aldri vært så fornøyd med en lege som jeg er med Mayuran. Etter lang tid med smerter og har jeg endelig funnet en lege som bryr seg om pasientene sine og tar seg tid å lete etter hva som er galt. Han behandler deg som et medmenneske og prøver etter evne å sette seg inn i pasientene sin situasjon. I tillegg er han ekstremt effektiv. Henviser dit han mener vi må, og purrer på om ting går for sakte i helsevesenet.
Han er enkel og prate med, og han er flink med barn. Tommel opp!

Flott lege!

Jeg har vært bort i flere leger igjennom livet, men ikke har jeg bort i noen som har lyttet til meg, tar seg tid, tatt meg på alvor, vært tilgjengelig i akutt situsjoner selv om han ikke er på jobb og gjort sitt beste for å hjelpe meg. Jeg, som pasient, forventer ikke mirakler, men kun at legen skal gjære sitt beste og det har Mayuran bevist gang etter gang. Anbefales sterkt!

Dyktig lege

Etter mye plager med helsen har denne legen gitt meg ett nytt liv. Jeg har store plager fra barndom med ingen andre leger har lyttet til meg eller forstått meg, eller tatt seg god tid til å høre på meg og å forstå min situasjon. Men denne legen anbefales sterkt!!

Over alt forventning ,dvs en veldig god og fin lege å ha

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege og de som jobber der på legekontoret
Han er altid blid og tar seg god tid ;)