Tomas Nils Erik Forsberg

Kirkegata legesenter

2013

Ingen på venteliste

Kirkegata legesenter Telefonnummer74 08 50 6074 08 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegata 1 A 7600 Levanger
Tomas Nils Erik Forsberg er en av 20 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Tomas Nils Erik Forsberg

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg og barna har hatt Tomas som fastlege over flere år. Han er lyttende, tar seg god tid og flink med små barn. Veldig empatisk, og tar ting alvorlig.

Ringer uten problem dersom jeg gir beskjed om det, og hilser til og med når jeg treffer ham på gata. Ikke mange fastleger som gjør det.

Tror på pasienten

Jeg har hatt denne legen over flere år, og har bare positive ting å fortelle. Han viser interesse, og gir, hvertfall meg, en følelse av at han VIL hjelpe, og at han tror på det som blir sagt. Må desverre bytte grunnet flytting, men Tomas er faktisk den legen jeg har gått til som har vist mest forståelse, og som har tatt mest initiativ til å hjelpe.

Eneste jeg kan sette fingeren på er at han er «kjapp» i undersøkelsene.

Effektiv og hyggelig lege

Jeg har vært hos Tomas noen ganger og han er alltid veldig hyggelig. Han er også veldig effektiv og bruker ikke unødvendig lang tid på det han skal gjøre. Min opplevelse er at han likevel er veldig grundig, informativ og på tilbudssiden.

Ikke bra !

Dårlig til å lytte til eldre personer, forstår lite deres livssituasjon. Jeg hører dårlig og det er vist vanskelig å forstå. Lite sympatisk lege som jeg overhodet ikke anbefaler.

Nøye og forklarende

Syntes han tok seg god tid og forklarte nøye hva det kunne være ut ifra symptomene jeg forklarte.
Stresset ikke med noe, var rolig. Var litt vanskelig med kommunikasjon, men alt i alt så var det bare å spørre om han kunne forklare roligere.