Hallgeir Mæsel Kolvik

Autorisasjon (2012)

Hallgeir Mæsel Kolvik er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Hallgeir Mæsel Kolvik

Føler meg altid sett

Han får meg til å føle meg sett, forstått. Han er god til å lytte å til og komme med råd. Jeg føler altid at han tar meg på alvor.

Trygg og imøtekommende lege

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Han har vært til svært god hjelp i mange av mine sykdommer. Anbefales på de høyeste!
Hilsen en svært fornøyd pasient :)

Flink

Første fastlegen min i Bodø. Var innledningsvis skeptisk til en relativt ung lege. Etter første time viste det seg at han skulle være en av de beste legene jeg har vært hos. Forståelsesfull og lyttende, samtidig som han spør omfattende spørsmål for å danne seg en god forståelse av sykdomsbildet og ser symptomer i sammenheng. Gir inntrykk av god faglig kunnskap. Foreslår hensiktsmessig (ikke overdreven uforsvarlig) behandling basert på egne vurderinger, kontra selvstilte nettbaserte diagnoser. Imøtekommende når det kommer til løsninger med vanskelig definerbare plager Føler meg trygg på behandling og diagnose. Trekk for tilgjengelighet.

Svært dyktig lege

En snill, lyttende og empatisk lege, som viser seriøsitet og respekt ovenfor pasientens problemstillinger. Bred faglig kunnskap og høy faglig dyktighet.

De gode medmenneskelige egenskapene han besitter kombinert med hans faglige kompetanse gir han topp score på samlet vurdering.

Anbefales på det sterkeste!

Snill og seriøs mann

Førsteinntrykket er en snill og lyttende lege, som har god oversikt over faget sitt. Jeg hadde en stund mye helseangst, men etter grundige undersøkelser og noen gode samtaler har angsten forsvunnet og jeg har fått den gode nattesøvnen tilbake. Anbefales til alle!