Hallgeir Mæsel Kolvik

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Hallgeir Mæsel Kolvik

Snill og seriøs mann

Førsteinntrykket er en snill og lyttende lege, som har god oversikt over faget sitt. Jeg hadde en stund mye helseangst, men etter grundige undersøkelser og noen gode samtaler har angsten forsvunnet og jeg har fått den gode nattesøvnen tilbake. Anbefales til alle!

En flott person

Han har vært utrulig hjelpsom og flott med den hjelp æ har behøvd . Kan på det varmeste anbefal han .

Flink og trivelig!

Han er flink til å lytte, og man føler virkelig man blir tatt på alvor. Faglig dyktig og respektfull mot pasienten. Ingen problemer med å anbefale han videre.

Arrogant og forutinntatt lege.

Denne legen vil ikke henvise videre. Han gjør seg opp en mening uten å ha undersøkt noe. Andre gang jeg kom til han opplevde jeg at han hadde gjort seg opp en mening før han hadde snakket med meg. Jeg har nå gått ut av fastlegeordningen. Hvis denne legen er representativ for fastlegene i Bodø, så ønsker jeg ikke å være på noens legeliste.Så får jeg heller ta belastingen det er å måtte få time hos en annen lege, og ta ventetiden det tar. En kan jo være heldig å treffe på noen som tar på alvor det en sier. Så denne legen anbefales ikke.