Cecilie Elisabeth Krane Strand

Autorisasjon (2006)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Cecilie Elisabeth Krane Strand er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Cecilie Elisabeth Krane Strand

En veldig dyktig lege.

Utrolig fornøyd med legen. Alltid imøtekommende og hører ordentlig etter. Utrolig hjelpsom. Faglig dyktig.

Flink lege

Cecilie er en veldig flink lege som er flink til å lytte og stille diagnose. Dersom hun er usikker undersøker hun alltid saken og fakta nærmere eller henviser videre til spesialist. Føler meg alltid trygg hos henne.

Det største problemet er å få time. Sms systemet er elendig og du må vente LENGE på å få svar på om/når du får time. Man må også betale pr. sms for å bestille time.
Resepsjonisten jeg har møtt der er ekstremt avvisende og direkte frekk med total mangel på empati og normal høflighet. Jeg trengte akutt legetime i fjor på en fredag og ble direkte utskjelt av sekretæren i luka og ble nektet hastetime. Det endte med at jeg ble hentet av ambulanse natt til søndag.

På grunn av oppførselen til resepsjonisten velger jeg å bytte fastlege, håper å nå få ett tryggere legekontor å forholde meg til. Synd å miste en så bra lege pga. elendig service av resepsjonen.

LEGEN: helt utrolig fantastisk proff, anbefales på det varmeste
RESEPSJON: Forferdelig

Forståelsesfull

Setter seg inn i problemet er flink til å lytte å høre på det man har på hjertet. Er flink til å "roe" ned når man er engstelig.