Sentrumslegene Bodø

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumslegene Bodø

KUNNSKAPSRIK OG TÅLODIG

Lege: Geir Haugen Skrevet

Suveren fastlege som lytter, tar seg tid, og er grundig i undersøkelsene. Aldri følt meg så godt ivaretatt som hos Geir Haugen. Tar seg god tid og utstråler kompetanse ispedd en dose humor. Kommer aldri til å skifte fastlege!

Trygg og flink lege

Lege: Synne Berild Skrevet

Hyggelig lege som tar seg tid til å sette seg inn i pasientens behov og tar pasienten på alvor.

Er flink å henvise videre i samråd med pasienten når det er behov og er trygg på sitt fagfelt.

Har vært min fastlege siden hun startet praksis og er strålende fornøyd.

Fantastisk fastlege

Lege: Vegard Hansen Skrevet

Da Vegard tok over etter min forrige fastlege, hadde han STORE sko å fylle. Å han passer skoene perfekt. Føler at både jeg og barna mine blir særdeles godt fulgt opp. Han har satt seg godt inn i sykdomshistorien min, så da jeg en gang måtte innom legevakta, så trengte jeg ikke fortelle så mye, han hadde full kontroll og gav meg god hjelp og oppfølging.

God lege

Lege: Stefan Kjelling Skrevet

Jeg har hatt Stefan som min lege siden jeg ble født, og hadde ikke byttet om jeg ble boende i Bodø. Han er empatisk og hjelper med alt han kan. Han lytter godt og kommer med løsninger han kan hjelpe med, men og med løsninger en kan gjøre selv. Fantastisk lege og person.

FØLER MEG I TRYGGE HENDER

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Jeg er svært glad for at denne legen er blitt min nye fastlege. Han tok imot meg på en varm og omsorgsfull måte, hvor jeg fikk lagt fram de plager og bekymringer jeg hadde, til en lege som lyttet, og straks tok grep. Ut fra de utredninger/ undersøkelser som er foretatt, så har jeg fått en diagnose. Føler meg utrolig godt ivaretatt og i trygge hender hos denne lege. En helt fantastisk lege på alle måter.