Sentrumslegene Bodø

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av Sentrumslegene Bodø

Veldig god lege å ha, følger opp og er empatisk

Lege: Stefan Kjelling Skrevet

Kjempe god lege, engasjert og følger opp. Utrolig dyktig, og henviser der han ikke har spisskompetanse. Følger utrolig bra opp, og er kjempe faglig dyktig.

Må dessverre bytte grunnet flytting.

Helt grei

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Legen er grei å ha med å gjøre. Som det vel er hos de fleste fastleger, kommer man langt ned på prioriteringslisten når sekretærene skal dele ut timer, og man er kroniker med langvarige plager. Får heller ikke dobbelttime når jeg ber om det. Legen er grei og flink.

Dårlig oppfølging

Lege: Geir Haugen Skrevet

Følger ikke opp avtaler i forbindelse med spesialistutredninger, slik at pårørende må foreta purringer før tiltak iverksettes.

Seriøs og flott lege

Lege: Geir Haugen Skrevet

Veldig fornøyd med Geir Haugen som lege. Har hatt han siden fastlegeordningen starter. Blir hørt og kan diskutere med han. Kanskje ikke bestandig jeg er enig med ha, men da har vi en god diskusjon rundt det. Er til tider lang ventetid når man har time, men det er greit siden jeg vet at han tar seg tid til å snakke og høre på pasientene.

Utilgjengelig

Lege: Svein Håvard Ålien Skrevet

Reklamerer med at de åpner 08:00. Fikk derfor byttet vakt på jobb, slik at jeg skulle rekke å dra innom og levere en prøve. I skranken er det ingen som svarer 08:00. Etter rundt 15 minutter dukker det en dame opp som forteller at de ikke åpner før 08:30. Peker på en lapp på på døren som sier at de har møte og lukker igjen døren etter seg. Prøver nevne at jeg bare skulle levere noe, men det går ikke da de har møte.

Dårlig første møte med ny pasient.