Sentrumslegene Bodø

Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av Sentrumslegene Bodø

Bryr seg

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Min erfaring er at Hege er en lyttende og støttende lege som følger godt opp. Føler meg trygg og har full tillit til hennes kompetanse.

Må være byens beste lege

Lege: Bernt Inge Embrå Skrevet

Jeg fikk dr. Embrå til fastlege for ett år siden - etter å ha vært tilknyttet andre fastleger, som aldri tok meg seriøst og på alvor etter mange år med kroniske smerter. De andre legene sendte meg aldri videre til spesialister - og dermed fikk jeg aldri noen hjelp for mine plager. Så kom jeg heldigvis til sentrumslegene - og dr. Embrå. Han var fantastisk på alle måter og sendte henvisning til spesialist - og der fikk jeg endelig diagnosen - og hjelp. Han er en lyttende og seriøs lege med en lun humor. Gjennom det siste året har jeg fått all den hjelp og støtte fra han som lege - noe som har vært fraværende hos de tidligere legene jeg har gått til. Det lille minuset er at han alltid er litt forsinket (sånn ca 20 min) - men det er bare en bagatell

Svært empatisk og trygg

Lege: Bernt Inge Embrå Skrevet

Fikk hjelp hos han da min datter hadde falt og slått seg kraftig. Fikk tillit til han med det samme. Behagelig lege. Svært empatisk. Rolig og trygg. Henviste oss raskt videre. Fulgte oss også ut da vi dro fra kontoret hans. Hørt mye fint om denne legen. Meget godt førsteinntrykk

En lege jeg har stor tillit til

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient. Får alltid den hjelpen jeg trenger og blir tatt seriøst når jeg trenger rask behandling. Kan anbefales på det sterkeste.

Det kunne ha vært meget bra... Legen er dyktig...

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Har hatt denne legen i noen år, og har tidligere gitt en god anbefaling, for dette er en dyktig og tilstedeværende lege. Men. Nå er det slik at ikke alle bor sentralt. Noen av oss bor på mindre steder der det ikke er noe legekontor, og vi må "reise til legen", enten med buss, bil eller båt. Da kan det hende at vi ikke rekker timer tidlig på dagen, og når det meste av dagen går med til byturen, ville det ha vært fint å kunne få time samme dag som vi har andre avtaler i byen. Til første legetime måtte jeg spandere hotell, for det var umulig å få innvilget forhåndsbestilt time etter klokken ti, fordi timene senere på dagen skulle være forbeholdt hastepasienter. Har, med anstrengelser og overtalelser, klart å få noen få timer senere på dagen. Pleier be om dobbelttime da jeg har sammensatte helseproblemer, men det får jeg ikke, unntatt på bli kjent-timen. Jeg har ennå til gode å få time på en dag når jeg likevel er i byen i annet ærende. Skulle ha vært til kontroll, men føler meg ikke akkurat velkommen og ønsket, føler at jeg er til bryderi.
Min ektefelle har lege ved samme legekontor, og har de samme vanskene med å få time.