Sentrumslegene Bodø

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumslegene Bodø

Meget hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Bernt Inge Embrå Skrevet

Bernt Inge er vært min fastlege så lenge ordningen har vært, og jeg er meget fornøyd.
Han er lydhør og gir gode råd.

Svar med navn!

Lege: Bernt Inge Embrå Skrevet

Vedlig fornøyd med min fastlege. Ei oppfordring til sekretærene på kontoret når jeg ringer: Svar med navnet ditt i tillegg til klinikknavnet!

En lege som virkelig bryr seg

Lege: Geir Haugen Skrevet

Gir svært gode råd og tenker proaktivt mtp. de store sammenhenger som at riktig kosthold/trening forebygger, kontra bare tenke behandling med medisiner. Jeg kommer aldri til å bytte lege! 😊

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Fantastisk lege som tok mitt sykdomsbilde på alvor da min tidligere lege lot meg gå 10 år uten medisin og skyldte på psyken og nektet å ta prøver av meg eller henvise til div. Hege har reddet meg på mange måter. Hun er utrolig trivelig og medmenneskelig. Anbefaler henne på det sterkeste. Er det et felt hun ikke er ekspert på, så trenger man likevel ikke være redd for at hun ikke skal henvise deg til noen som vet bedre.

Genuin, hjelpsom og kunnskapsrik!

Lege: Bernt Inge Embrå Skrevet

Bernt-Inge hjalp meg å navigere et medisinsk problem som tok lang tid å behandle, og var svært belastende for meg. Jeg følte meg hørt, og at han tok meg på alvor, til tross for at noen personer kanskje hadde trivialisert problemet jeg slet med. Jeg er svært takknemlig for at det var nettopp han jeg tilfeldigvis krysset av for som min fastlege, og jeg håper alle er like fornøyd med legen sin som jeg er!

Dette er en Pluss-tjeneste.