Sentrumslegene Bodø

Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av Sentrumslegene Bodø

Svært empatisk og trygg

Lege: Bernt Inge Embrå Skrevet

Fikk hjelp hos han da min datter hadde falt og slått seg kraftig. Fikk tillit til han med det samme. Behagelig lege. Svært empatisk. Rolig og trygg. Henviste oss raskt videre. Fulgte oss også ut da vi dro fra kontoret hans. Hørt mye fint om denne legen. Meget godt førsteinntrykk

En lege jeg har stor tillit til

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient. Får alltid den hjelpen jeg trenger og blir tatt seriøst når jeg trenger rask behandling. Kan anbefales på det sterkeste.

Det kunne ha vært meget bra... Legen er dyktig...

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Har hatt denne legen i noen år, og har tidligere gitt en god anbefaling, for dette er en dyktig og tilstedeværende lege. Men. Nå er det slik at ikke alle bor sentralt. Noen av oss bor på mindre steder der det ikke er noe legekontor, og vi må "reise til legen", enten med buss, bil eller båt. Da kan det hende at vi ikke rekker timer tidlig på dagen, og når det meste av dagen går med til byturen, ville det ha vært fint å kunne få time samme dag som vi har andre avtaler i byen. Til første legetime måtte jeg spandere hotell, for det var umulig å få innvilget forhåndsbestilt time etter klokken ti, fordi timene senere på dagen skulle være forbeholdt hastepasienter. Har, med anstrengelser og overtalelser, klart å få noen få timer senere på dagen. Pleier be om dobbelttime da jeg har sammensatte helseproblemer, men det får jeg ikke, unntatt på bli kjent-timen. Jeg har ennå til gode å få time på en dag når jeg likevel er i byen i annet ærende. Skulle ha vært til kontroll, men føler meg ikke akkurat velkommen og ønsket, føler at jeg er til bryderi.
Min ektefelle har lege ved samme legekontor, og har de samme vanskene med å få time.

En lege som har tid til å høre på deg.

Lege: Cecilie Elisabeth Krane Strand Skrevet

Hun er en lege som tar seg tid til å lytte å ser på deg å ikke dataskjermen. Føler meg svært trygg hos henne å har alltid blitt godt ivaretatt da jeg trenger behandling. Får raskt time, bare jeg skriver på SMS hva det gjelder. Hun viser omsorg å følger opp prøvesvar. Henviser videre om hun er usikker. Anbefaler henne til andre som ønsker en lege der du kan føle deg trygg hos.

Kunnskapsrik, empatisk og hyggelig

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Hege lytter og tar ting på alvor. Får inntrykk av at hun er godt oppdatert og kunnskapsrik. Aldri nedlatende og oppriktig interessert i å høre, om man har tanker eller lest noe rundt egen sykdom/tilstand. Hun er åpen for at det kan verre ny forskning som hun ikke alltid har fått med seg, en kvalitet som jeg har et inntrykk av mange leger mangler.