Sentrumslegene Bodø

Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av Sentrumslegene Bodø

Utilgjengelig

Lege: Svein Håvard Ålien Skrevet

Reklamerer med at de åpner 08:00. Fikk derfor byttet vakt på jobb, slik at jeg skulle rekke å dra innom og levere en prøve. I skranken er det ingen som svarer 08:00. Etter rundt 15 minutter dukker det en dame opp som forteller at de ikke åpner før 08:30. Peker på en lapp på på døren som sier at de har møte og lukker igjen døren etter seg. Prøver nevne at jeg bare skulle levere noe, men det går ikke da de har møte.

Dårlig første møte med ny pasient.

Bryr seg

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Min erfaring er at Hege er en lyttende og støttende lege som følger godt opp. Føler meg trygg og har full tillit til hennes kompetanse.

Må være byens beste lege

Lege: Bernt Inge Embrå Skrevet

Jeg fikk dr. Embrå til fastlege for ett år siden - etter å ha vært tilknyttet andre fastleger, som aldri tok meg seriøst og på alvor etter mange år med kroniske smerter. De andre legene sendte meg aldri videre til spesialister - og dermed fikk jeg aldri noen hjelp for mine plager. Så kom jeg heldigvis til sentrumslegene - og dr. Embrå. Han var fantastisk på alle måter og sendte henvisning til spesialist - og der fikk jeg endelig diagnosen - og hjelp. Han er en lyttende og seriøs lege med en lun humor. Gjennom det siste året har jeg fått all den hjelp og støtte fra han som lege - noe som har vært fraværende hos de tidligere legene jeg har gått til. Det lille minuset er at han alltid er litt forsinket (sånn ca 20 min) - men det er bare en bagatell

Svært empatisk og trygg

Lege: Bernt Inge Embrå Skrevet

Fikk hjelp hos han da min datter hadde falt og slått seg kraftig. Fikk tillit til han med det samme. Behagelig lege. Svært empatisk. Rolig og trygg. Henviste oss raskt videre. Fulgte oss også ut da vi dro fra kontoret hans. Hørt mye fint om denne legen. Meget godt førsteinntrykk

En lege jeg har stor tillit til

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient. Får alltid den hjelpen jeg trenger og blir tatt seriøst når jeg trenger rask behandling. Kan anbefales på det sterkeste.