Sentrumslegene Bodø

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumslegene Bodø

Kunnskapsrik og veldig erfaren.

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Veldig positiv opplevelse etter å ha hatt en og samme fastlege «så lenge man kan huske». Denne legen har allsidig erfaring og gir seg tid til å lytte til de, kanskje dumme problemer man opplever! Sååå fornøyd med min nye fastlege!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Stefan Kjelling Skrevet

Stefan er en kjærnekar. En helt super lege. Han lytter til problemene dine og er enkel å prate med. Finner alltid løsninger og hendvender deg til rett plass. Hadde jeg ikke flytta fra Bodø så hadde Stefan fortsatt vært legen min.

Fantastisk fastlege

Lege: Svein Håvard Ålien Skrevet

Svein Håvar er en fastlege som virkelig ser pasienten. På godt og vondt, noe som trengs. Han tar seg god tid, er nøye og følger opp det som måtte være. Etter et langt sykdomsforløp med kreft, har jeg tidvis støtt på mange leger. Svein Håvar skiller seg ut i mengden. Han tar deg på alvor uavhengig av alder, er behagelig og ikke minst beroligende i sitt virke. Ofte har jeg blitt kontaktet på ettermiddagstid hvis behovet var der, noe for meg viser omsorg- og jeg føler meg sett.

Hvis du noen gang er i tvil om å bytte fastlege- nøl ikke! Du er i ekstremt profesjonelle hender hos Svein Håvar. Håper mannen aldri slutter som fastlege!

FANTASTISK!

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Var svært skeptisk til å bytte fastlege etter jeg hadde forrige i 20 år, men all den skepsisen er totalt borte.
Han er en svært dyktig,
profesjonell, god og empatisk lege som tydelig brenner for å hjelpe sine pasienter. Han henviser videre, han hjelper fra A-Å og har enormt mange gode råd å komme med. Absolutt den beste legen jeg har møtt! Håper han blir min fastlege til langt over sin pensjonsalder! Fantastisk er bare forbokstaven!

Verdens beste fastlege

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Forståelsesfull, tålmodig, lojal og pålitelig. Tilpasser seg pasienter og tar deg på alvor. Som regel forsinket, men alltid verdt å vente på. Verdens beste fastlege, med litt stressa kontordamer.