Ingeborg Hellerdal

Autorisasjon (2013)

Ingeborg Hellerdal er en av 8 fastleger i Froland

Siste vurderinger av Ingeborg Hellerdal

Sliter med å lytte til pasient og flink til å finne nye problemer

Dårlig på å se pasienten og finne løsninger, god til å finne nye problemer. Den tiden jeg hadde henne som fastlege måtte jeg som ikke har noe form for lege utdanning finne løsningene selv fordi hun ikke ville henvise meg videre og i mange saker ville hun ikke lytte til meg som pasient. Etter hvert eneste legebesøk hadde jeg plutselig 10 nye problemer.

Omsorgsfull og hyggelig

Opplever henne som flink og omsorgsfull lege. Veldig blid og hyggelig. Mer er det ikke å si. Anbefaler henne på det varmeste.

Dårlig kommunikasjon

Altfor passiv og avventende. Gir lite informasjon til meg som pasient. Har gått med samme plager i flere år uten å få hjelp. Føler jeg selv må foreslå hva som skal skje videre. Hvis hun har en plan videre, er det ukjent for meg. Kan ikke anbefale denne legen.

Sympatisk og dyktig

Ingeborg er en sympatisk og dyktig lege. Hun ser meg, lytter til det jeg har å si og finner gode løsninger sammen med meg. Jeg føler at hun oppriktig bryr seg om meg som pasient. Hun kommuniserer på en selvsikker, effektiv og god måte. Kjempefornøyd med henne som fastlege!

Effektiv og selvsikker

Det viker som om hun er flink til å lytte og hun er lett å snakke med. Hun er selvsikker og det viker som hun er veldig flink.