Froland Kommunale Legekontor

Furuveien 1 4820 Froland

Siste vurderinger av behandlere ved Froland Kommunale Legekontor

Håpløst

Lege: Ingeborg Hellerdal Skrevet

Vært hos spesialist tidligere og fått påvist allergi, har gått på allergimedisin i mange år. Men her må man inn å betale for time å si hei for hver gang man skal ha fornya resepten, i stede for at man får den fornya via tlf.

Fantastisk lege.

Lege: Erlend Holt Skrevet

Dr. Erlend Holt,er en menneskelig lege,uten arrogant fremtoning. Grundig og flink. Er så takknemlig at jeg fikk denne fastlegen,etter min forrige gikk av med pensjon.

Sliter med å lytte til pasient og flink til å finne nye problemer

Lege: Ingeborg Hellerdal Skrevet

Dårlig på å se pasienten og finne løsninger, god til å finne nye problemer. Den tiden jeg hadde henne som fastlege måtte jeg som ikke har noe form for lege utdanning finne løsningene selv fordi hun ikke ville henvise meg videre og i mange saker ville hun ikke lytte til meg som pasient. Etter hvert eneste legebesøk hadde jeg plutselig 10 nye problemer.

Dyktig og god Lege

Lege: Espen Aas Skrevet

Han tar pasienten på alvor, gjør jobben sin grundig. Hatt godt over 15 fastlegen men han er en av de beste. Han bytter jeg ikke ut!

Positiv opplevelse

Lege: Erlend Holt Skrevet

Fantastisk lege, tar deg på alvor, henviser videre så fort det trengs. Omsorgsfull og lyttende. Samtig som han har en spøkefull tone, og jeg har alltid godt humør når jeg går derifra.