Froland Kommunale Legekontor

Furuveien 1 4820 Froland

Siste vurderinger av Froland Kommunale Legekontor

Trygg og dyktig

Lege: Jørgen Harby Brochmann Skrevet

En fantastisk flink lege. Han tar seg alltid veldig god tid og tar ting alvorlig. Jeg føler at jeg blir lyttet nøye til. Han følger deg skikkelig opp i etterkant av legetimen om det er noe. Veldig fornøyd.

Folkelig og omtenksom

Lege: Katharina Liavaag Skrevet

Katharina er en veldig trivelig lege. Jeg blir alltid tatt seriøst, og hun virker forberedt når jeg kommer til time. Hun er flink til å henvise videre ved behov, og viser forståelse og kommer med tips og råd. Kan virke som om hun ikke er så veldig flink eller rask til å følge opp ting hun sier hun skal sjekke eller undersøke, og virker generelt litt vimsete. Er også en del ventetid når man har time hos henne. Men er totalt sett veldig fornøyd.

Dyktig og empatisk.

Lege: Katharina Liavaag Skrevet

Jeg blir tatt på alvor hver gang jeg er der. Og jeg synes det er flott at hun bruker den tiden det tar for å få løst problemet. Neste gang kan det være noen annen som trenger hjelp, og da har jeg forståelse for at ting kan tid. Det betyr bare at hun bryr seg veldig om den enkelte. Kanskje litt dårlig info om resultatene på de prøvene jeg har tatt når det er noe galt med dem.
Men er fortsatt i live, så klarer meg bra.

Sympatisk og dyktig

Lege: Ingeborg Hellerdal Skrevet

Ingeborg er en sympatisk og dyktig lege. Hun ser meg, lytter til det jeg har å si og finner gode løsninger sammen med meg. Jeg føler at hun oppriktig bryr seg om meg som pasient. Hun kommuniserer på en selvsikker, effektiv og god måte. Kjempefornøyd med henne som fastlege!

Trygghet

Lege: Thomas Bergqvist Skrevet

Er en lege som setter seg inn i dine problemer og tar deg på alvor,aldri vært hos en mer forståelse full lege noen gang.