Froland Kommunale Legekontor

Furuveien 1 4820 Froland

Siste vurderinger av Froland Kommunale Legekontor

Godt humør

Lege: Thomas Bergqvist Skrevet

Flink lege med godt humør, meget god på psykiske helse.
Ærlig og menneskelig.
Kan ha litt mange baller i lufta som til tider dessverre kan gå ut over oppfølginger og kanskje litt distré til tider.

Mangler erfaring.

Lege: Jørgen Harby Brochmann Skrevet

Ikke god på undersøkelser. Usikker. Henviser videre, men har vansker med å forklare funn. Trenger masse erfaring. Det er for galt at pasientene skal måtte ha en nyutdannet lege som fastlege. Det er ikke godt nok!

Lite hjelpsom

Lege: Ivar Nordmand-Solfjell Skrevet

I begynnelsen virket han flink og hjelpsom og henviste til videre utredning. Men forverrer en situasjon seg,er han ikke flink til å sende deg videre til en bredere utredning. Feiler man noe annet enn forkjølelse eller influensa etc. anbefaler jeg å finne en annen lege.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Jørgen Harby Brochmann Skrevet

Her har du en forståelsesfull og dyktig lege som tar seg god tid, undersøker deg nøye og hører på hva du har å si.. Han tar deg på alvor og er veldig imøtekommende og positiv til alt. Vi alle hjemme har han til fastlege og vi er svært fornøyd med det. Her har du en kvalitetslege!

Trygg og dyktig

Lege: Jørgen Harby Brochmann Skrevet

En fantastisk flink lege. Han tar seg alltid veldig god tid og tar ting alvorlig. Jeg føler at jeg blir lyttet nøye til. Han følger deg skikkelig opp i etterkant av legetimen om det er noe. Veldig fornøyd.