Torgeir Bjerknes

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Torgeir Bjerknes Telefonnummer55 91 30 1055 91 30 ...
Nesttunveien 90 5221 Nesttun
Torgeir Bjerknes er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Bjerknes

Arrogant og kverulerende

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Dessverre hadde jeg en dårlig opplevelse av denne gynekologen. Han var svært kverulerende og tok ikke plagene mine seriøst, da kom han bare med nedlatende kommentarer og fikk meg til å føle meg dum. Han tok seg ikke tid og forklarte ikke hva han gjorde, og undersøkelsen har gitt meg traumer fra å oppsøke gynekolog igjen med mindre det er helt krise. Sånn skal ingen pasienter oppleve, så jeg drar ikke til han igjen!

Uprofesjonell og spydig

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Han hadde først og fremst ikke tid til å la meg gå en kjapp tur på toalettet da jeg kom. Pratet nedlatende og spydig. Jeg har 2 barn, noe som ikke akkurat er et fotballag. Da jeg sa jeg hadde prøvd å få barn i mangfoldige år og kun blitt gravid 2 ganger og sa at det er trist det ikke er alt man råder over selv her i verden, utbrøt han: men i alle dager! Du har da 2 barn! Det kan du ikke klage på.
En lege skal ikke komme med sine egne synspunkt om hvor mange barn noen skal ha. Det er helt opp til hver å en å bestemme. Uten at kvinner føder barn, så hadde han heller aldri hatt en jobb.
Selve undersøkelsen var brutalt vond, og han ga heller ikke beskjed om hva som skjedde underveis. Jeg har aldri vært til en gynekologisk undersøkelse som har vært så smertefull før, ei heller aldri til en som er så nedlatende og spydig i væremåten.
Hit drar jeg aldri igjen.

Trygg, imøtekommende, effektiv og kunnskapsrik.

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Er utrolig dyktig i sitt fagfelt. Er rask og effektiv. Er du nervøs er han flink til å roe ned nervene og forklare hva han skal gjøre. Har mye erfaring og er kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og effektiv

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Får jobben gjort nesten ubemerket og før man får tid til å tenke over den ellers ubehagelige situasjonen det er å gå til gynekolog. Kunnskapsrik og flink, og tar seg tid til å svare på spørsmål, også de som ikke har med henvisning å gjøre.

Faglig dyktig

Hei.
Jeg var hos gynekolog Torgeir etter at fastlegen min har henvist meg til ham. Torgeir er faglig dyktig, profesjonell og rolig. Jeg fikk godt inntrykk. Fikk medisin på resept som koster rimelig/ikke veldig dyrt på apoteket. Fikk også tydelige og konkrete svar på spørsmålene mine. Torgeir er rolig, empatisk, lyttende og faglig dyktig. Anbefales på det varmeste.