Ole Henrik Krat Bjørkholt

Tlf: 32 20 00 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Henrik Krat Bjørkholt er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ole Henrik Krat Bjørkholt

God fastlege

Rett og slett en god fagmann. Han har tid til å lytte til passienten, for deretter å gi det beste rådet. Han anbefales.

Kjempe god lege

Etter mange år med sykdom og bytte av leger er han endlig en lege som tar problemen på alvor.
Litt ventetid til tider men mye bedre enn mange andre steder jeg har vært. Dette skyldes nok oftest at han tar seg tid til deg som pasient.

Den beste legen jeg har hatt.

Dr. Bjørkholt har bred erfaring og mye empati. Han har god kunnskap og har alltid strukket seg langt for å hjelpe både barnet og meg. Benyttet også Dr. Bjørkholt i svangerskapet, han er ikke redd for å si ifra når han føler at man burde oppsøke noen med mer erfaring.
Han er rett som det er litt forsinket, men jeg føler det er fordi han aldri stresser pasientene og alltid tar seg tid til å høre på deg, så det oppleves uproblematisk å vente. Han har også godt håndlag med barn. Han tar meg alltid på alvor og hører på min opplevelse.
Damene på telefon/skranke og lab er også fantastiske, hjelpsomme og alltid blide.
Jeg reiser fra Oslo til Wernergården Legesenter og de finner alltid en tid så jeg rekker frem.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Ole Henrik er åpen, sympatisk, real og svært dyktig. Og ikke minst varm og trygg mot barn! Han er en fastlege som både er faglig dyktig og samtidig en fyr du kan spørre om alt. Jeg ser opp til leger med så mye tålmodighet og åpenhet.

Grei lege, håpløst system på kontoret

Legen er ok, men Legesenteret er skuffende. Reserverer time og må vente lenge på å få time - og i tillegg vente lenge på å komme inn. Man har andre ting å gjøre enn å sitte på et venteværelse. Prøver et annet legesenter i et håp om at systemet fungerer bedre.

Stresset lege

Dette er en lege som har dårlig tid til pasienten. Etter flere besøk har jeg opplevd å nærmest bli dyttet ut av døren før jeg var ferdig. Dessuten er han ofte forsinket selv, så man må vente for å komme inn.
Han er formell og hyggelig nok, men kunne vært mer personlig og vist et minimum av interesse for hva pasienten har på hjertet.
Jeg vurderer å bytte fastlege på grunn av dette.

Dyktig lege

Ole Henrik er en fantastisk dyktig lege, som tar seg tid til pasienten og undersøker grundig. Han "gir seg ikke" før man finner ut hva som er galt.
Han fant ut mine problemer etter 3 års sykdom..

Men....... han er ufattelig treg! Vente rommet blir stapp fult, og han er tidvis meget forsinket..

Lyttende og åpen lege

Veldig fornøyd med denne legen. Han tar seg tid til å lytte og ha blikkontakt. Han virker oppdatert på ny medisinsk forskning.

Snakk og bli lyttet til

En våken og oppegående lege, som kan sitt fag. Er ikke redd for å ta tester. Så her finner man ut hva som er feil.
Han er tillittsfull, og har mye erfaring innen forskjellige felt.

Utmerket lege

Han er en flott lege, som er flink til å lytte og virkelig kan finne ut av ting. Selv etter over 2 år å være syk med det samme, fant han ut hva det var(har ikke vært syk siden). Han er en utmerket lege som virkelig har pasienten i fokus.