Ole Henrik Krat Bjørkholt

Wernergården legesenter

2009

Wernergården legesenter Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen
Ole Henrik Krat Bjørkholt er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ole Henrik Krat Bjørkholt

Bra lege, dårlig legesenter

Ole Henrik er flink han, selv om jeg først og fremst har møtt vikarene hans. Dyktig lege med innsikt.

Men etter at han innførte "time på dagen" for sine pasienter har det vært et styr å få seg time. Alle hans pasienter må ligge på tråden kl 08:30 for å booke time samme dag. Telefonkøen er som regel over 5 min.

Det er omtrent umulig å få time neste dag eller senere. Jeg har dukket opp til en avtalt time neste dag, etter å ha ringt, uten at resepsjonen har notert det. Legekontoret er vanskelig å like.

Kjempe fornøyd!

Her er en lege som hører på deg med mye forståelse og empati. En lege som gir trygghetsfølelse og gjør så du føler deg hørt. Kjempe fornøyd pasient.

God fastlege

Rett og slett en god fagmann. Han har tid til å lytte til passienten, for deretter å gi det beste rådet. Han anbefales.

Kjempe god lege

Etter mange år med sykdom og bytte av leger er han endlig en lege som tar problemen på alvor.
Litt ventetid til tider men mye bedre enn mange andre steder jeg har vært. Dette skyldes nok oftest at han tar seg tid til deg som pasient.

Den beste legen jeg har hatt.

Dr. Bjørkholt har bred erfaring og mye empati. Han har god kunnskap og har alltid strukket seg langt for å hjelpe både barnet og meg. Benyttet også Dr. Bjørkholt i svangerskapet, han er ikke redd for å si ifra når han føler at man burde oppsøke noen med mer erfaring.
Han er rett som det er litt forsinket, men jeg føler det er fordi han aldri stresser pasientene og alltid tar seg tid til å høre på deg, så det oppleves uproblematisk å vente. Han har også godt håndlag med barn. Han tar meg alltid på alvor og hører på min opplevelse.
Damene på telefon/skranke og lab er også fantastiske, hjelpsomme og alltid blide.
Jeg reiser fra Oslo til Wernergården Legesenter og de finner alltid en tid så jeg rekker frem.