Ole Henrik Krat Bjørkholt

Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen
Ole Henrik Krat Bjørkholt er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ole Henrik Krat Bjørkholt

Kjempe god lege

Etter mange år med sykdom og bytte av leger er han endlig en lege som tar problemen på alvor.
Litt ventetid til tider men mye bedre enn mange andre steder jeg har vært. Dette skyldes nok oftest at han tar seg tid til deg som pasient.

Den beste legen jeg har hatt.

Dr. Bjørkholt har bred erfaring og mye empati. Han har god kunnskap og har alltid strukket seg langt for å hjelpe både barnet og meg. Benyttet også Dr. Bjørkholt i svangerskapet, han er ikke redd for å si ifra når han føler at man burde oppsøke noen med mer erfaring.
Han er rett som det er litt forsinket, men jeg føler det er fordi han aldri stresser pasientene og alltid tar seg tid til å høre på deg, så det oppleves uproblematisk å vente. Han har også godt håndlag med barn. Han tar meg alltid på alvor og hører på min opplevelse.
Damene på telefon/skranke og lab er også fantastiske, hjelpsomme og alltid blide.
Jeg reiser fra Oslo til Wernergården Legesenter og de finner alltid en tid så jeg rekker frem.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Ole Henrik er åpen, sympatisk, real og svært dyktig. Og ikke minst varm og trygg mot barn! Han er en fastlege som både er faglig dyktig og samtidig en fyr du kan spørre om alt. Jeg ser opp til leger med så mye tålmodighet og åpenhet.

Grei lege, håpløst system på kontoret

Legen er ok, men Legesenteret er skuffende. Reserverer time og må vente lenge på å få time - og i tillegg vente lenge på å komme inn. Man har andre ting å gjøre enn å sitte på et venteværelse. Prøver et annet legesenter i et håp om at systemet fungerer bedre.

Stresset lege

Dette er en lege som har dårlig tid til pasienten. Etter flere besøk har jeg opplevd å nærmest bli dyttet ut av døren før jeg var ferdig. Dessuten er han ofte forsinket selv, så man må vente for å komme inn.
Han er formell og hyggelig nok, men kunne vært mer personlig og vist et minimum av interesse for hva pasienten har på hjertet.
Jeg vurderer å bytte fastlege på grunn av dette.