Ralph Bogo

Autorisasjon (1980)

Bogo AS Telefonnummer32 79 25 0032 79 25 ...
Øraveien 5 3475 Sætre
Ralph Bogo er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ralph Bogo

Trykk, dyktig, medfølende og oppfølgende

Har brukt denne legen siden jeg var et lite barn. Meget dyktig og kan virkelig sitt fag. Kunne ikke tenkt meg noen annen lege enn Dr. Bogo. Anbefales på det sterkeste

Umulig å få kontakt med!

Byttet nylig til denne fastlegen for mine to barn og min kone. Har hatt behov for legetime ved noen få anledninger. Legen har vært umulig å oppnå kontakt med, så måtte oppsøke hjelp på legevakten til slutt. Han kan være så flink som mulig men det hjelper lite. Har nå byttet til et annet legesenter.

Koselig å prate med hvis man trenger det.

Koselig og lyttende lege, men setter spørsmål om dyktighet. Min kone byttet etter mange år fastlege til en annen, og fikk da endelig en riktig diagnose hos den legen.
Men hyggelig er Bogo.

Skaper tillit

I mange sammenhenger er han oppmerksom, klar og tar seg tid. Har også opplevd kortere og knappere i sin behandling. Kunne noen ganger vært flinkere til å gi infomasjon om sykdom. Har imponert meg veldig ved to anledninger, tatt kontakt eller sett ting på andre tidspunkt enn forventet.

Faglig sterk - følger godt opp!

Han er faglig sterk, men ikke verdensmester, han henviser videre og gir seg ikke før ting er sjekket ut!! Han reagerer raskt når det er alvor, og kjenner systemene slik at pasienten får riktig oppfølging. Lang ventetid, lang tid for å komme gjennom på telefon, men når du (etter ca 1 times venting) kommer inn til han, tar han deg på alvor, han stresser lite og tar seg god tid! Og ikke minst; han tar mennesker seriøst uansett alder, alder er ingen hindring for at helseproblemer skal tas på alvor! Han er hyggelig, imøtekommende, interessert og i det hele tatt en meget god fastlege som anbefales på det sterkeste.