Bogo AS

Øraveien 5 3475 Sætre

Siste vurderinger av Bogo AS

Lang ventetid

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Dessverre Bogo, etter mange år som min fastlege var tålmodigheten min slutt. En og en halv time etter tildelt time var det min tur, ingen beklagelse, ingen forklaring. Selv en lege må kunne vise mer respekt for andres tid. Derfor har jeg byttet fastlege. Men som lege har han vist seg som meget dyktig, så dette er jo svært beklagelig.

Sikker målrettet og empatisk lege

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Etter mange år med Ralph som lege, kan jeg uten tvil anbefale han. Både til barn, voksne og eldre. Han bruker god tid, han er kunnskapsrik og et ekte medmenneske.

Trykk, dyktig, medfølende og oppfølgende

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Har brukt denne legen siden jeg var et lite barn. Meget dyktig og kan virkelig sitt fag. Kunne ikke tenkt meg noen annen lege enn Dr. Bogo. Anbefales på det sterkeste

Umulig å få kontakt med!

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Byttet nylig til denne fastlegen for mine to barn og min kone. Har hatt behov for legetime ved noen få anledninger. Legen har vært umulig å oppnå kontakt med, så måtte oppsøke hjelp på legevakten til slutt. Han kan være så flink som mulig men det hjelper lite. Har nå byttet til et annet legesenter.

Koselig å prate med hvis man trenger det.

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Koselig og lyttende lege, men setter spørsmål om dyktighet. Min kone byttet etter mange år fastlege til en annen, og fikk da endelig en riktig diagnose hos den legen.
Men hyggelig er Bogo.