Bogo AS

Øraveien 5 3475 Sætre

Siste vurderinger av Bogo AS

Flink og hyggelig

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Bogo er en meget dyktig lege med masse kunnskap , som tar seg tid til å snakke med og bli kjent pasientene sine.
Men er dessverre en del venting.
Verdt å vente på!

Trygg og faglig sterk, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Hos Ralph får jeg alltid en god velkomst, "handshake" og et trygt blikk. Jeg må også berømme hans to legesekretærer, Marit og Lisbeth (Lisbeth har vel akkurat sluttet). Varme personer, og trygge i sin jobb.
Jeg kan trygt anbefale Ralph Bogo, med legesekretærer, til alle som ønsker helsemessig trygghet og høy faglig kompetanse.

Med vennlig hilsen

Lang ventetid

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Dessverre Bogo, etter mange år som min fastlege var tålmodigheten min slutt. En og en halv time etter tildelt time var det min tur, ingen beklagelse, ingen forklaring. Selv en lege må kunne vise mer respekt for andres tid. Derfor har jeg byttet fastlege. Men som lege har han vist seg som meget dyktig, så dette er jo svært beklagelig.

Sikker målrettet og empatisk lege

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Etter mange år med Ralph som lege, kan jeg uten tvil anbefale han. Både til barn, voksne og eldre. Han bruker god tid, han er kunnskapsrik og et ekte medmenneske.

Trykk, dyktig, medfølende og oppfølgende

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Har brukt denne legen siden jeg var et lite barn. Meget dyktig og kan virkelig sitt fag. Kunne ikke tenkt meg noen annen lege enn Dr. Bogo. Anbefales på det sterkeste