Ralph Bogo

Autorisasjon (1980)

Bogo AS Telefonnummer32 79 25 0032 79 25 ...
Øraveien 5 3475 Sætre
Ralph Bogo er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ralph Bogo

Lang ventetid hver eneste gang

Ralph Bogo har vært min fastlege i over 20 år, dyktig og imøtekommende, men med alltid utrolig lange forsinkelser. Det er normalt å måtte vente 1 til 2 timer på venterommet. Det toppet seg i dag, med forsinkelse på over 2,5 time.Jeg makter ikke dette mer, og bytter fastlege.
Jeg skulle gjerne gitt deg flere stjerner, men dine forsinkelser er en regel, ikke ett unntak, og er så uprofesjonelt at jeg gir deg 1 stjerne

Flink og hyggelig

Bogo er en meget dyktig lege med masse kunnskap , som tar seg tid til å snakke med og bli kjent pasientene sine.
Men er dessverre en del venting.
Verdt å vente på!

Trygg og faglig sterk, kunnskapsrik og hyggelig

Hos Ralph får jeg alltid en god velkomst, "handshake" og et trygt blikk. Jeg må også berømme hans to legesekretærer, Marit og Lisbeth (Lisbeth har vel akkurat sluttet). Varme personer, og trygge i sin jobb.
Jeg kan trygt anbefale Ralph Bogo, med legesekretærer, til alle som ønsker helsemessig trygghet og høy faglig kompetanse.

Med vennlig hilsen

Lang ventetid

Dessverre Bogo, etter mange år som min fastlege var tålmodigheten min slutt. En og en halv time etter tildelt time var det min tur, ingen beklagelse, ingen forklaring. Selv en lege må kunne vise mer respekt for andres tid. Derfor har jeg byttet fastlege. Men som lege har han vist seg som meget dyktig, så dette er jo svært beklagelig.

Sikker målrettet og empatisk lege

Etter mange år med Ralph som lege, kan jeg uten tvil anbefale han. Både til barn, voksne og eldre. Han bruker god tid, han er kunnskapsrik og et ekte medmenneske.