Ludmila Victoria Andersen

Autorisasjon (2008)

Saga Legesenter Telefonnummer69 12 66 0069 12 66 ...
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Ludmila Victoria Andersen er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ludmila Victoria Andersen

Uegnet som min fastlege

Jeg fikk ikke fullføre min forklaring om hvorfor jeg kom til konsultasjon. Det var krevende å få henne til å forholde seg til min journal. Hun opplevde mine bestrebelser i å få hva jeg ønsket ut av konsultasjonen som en bestridelse av hennes autoritet og som bortkastet tid.

Lite tillitsvekkende

Jeg fikk tildelt denne fastlegen da jeg flyttet tilbake til Norge etter å ha bodd i utlandet en periode. Jeg har kun vært hos henne en gang for å få en resept jeg har hatt før. Hun er hyggelig nok, men hun sjekket ikke engang blodtrykket, noe alle andre leger har gjort før de gir ut denne resepten. Da jeg spurte om hun ikke ville sjekke blodtrykket sa hun at jeg var så ung, at det ikke behøvdes. Hun virket lite interessert i å lytte. Det gjorde meg urolig, og jeg tør dessverre ikke anbefale henne videre.

Ikke for sarte sjeler

Lioudmila Bourmistrova er ikke en lege jeg vil anbefale, dog er hun effektiv men hun er også uforskammet, lytter ikke, og man blir nesten kastet ut av kontoret når tiden er ute. Ved spørsmål ang min diagnose var hun ikke imøtekommende og forståelsesfull. Det er lite menneskelig og dårlig kommunikasjon og alt skjer i all hast. Når man først er hos legen er man jo ikke helt ovenpå og jeg har flere ganger gått ut derfra og vært lei meg og følt at jeg ikke har møtt forståelse. Jeg fikk ved en anledning høre at jeg sugde energien ut av henne! Jeg har byttet lege.

Uegnet som min fastlege...

En legetime var nok til at jeg bestemte meg for å bytte fastlege, Kurs i pasientbehandling, samtaleteknikk og høflighet anbefales.

Ubehagelig opplevelse

Jeg overtok denne legen etter at min gamle gikk av med pensjon. Jeg opplevde henne som utålmodig og lite interessert i å lytte. Jeg opplevde ikke at jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Hun ga meg brå svar og lot meg ikke snakke ut. Jeg var lei meg da jeg gikk fra kontoret, og tenkte at dette er ikke noe blivende sted. Jeg har allerede byttet.