Ludmila Victoria Andersen

Autorisasjon (2008)

Saga Legesenter Telefonnummer69 12 66 0069 12 66 ...
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Ludmila Victoria Andersen er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ludmila Victoria Andersen

Profesjonell, fantastisk med barn

Opplever henne som en dyktig lege, gir seg ikke før ho finner ut hva som en plages av:) utrolig flink med unger, og tar seg tid… kan virke brå i væremåten, litt sånn mangel på sosiale antenner… men er dyktig i medisin! Heller ei som er litt rar, men dyktig enn noen av de andre legene jeg har vært bort i som var så hyggelige😝

Man blir usikker og føler seg ikke trygg.

Ved to anledninger har jeg bestilt GU og gitt beskjed om å teste for alt. Ved begge anledningene tok hun kun celleprøve. Mulig språklig barriere har skyld. Andre ganger har vi blitt henvist feil og har måttet reise hjem igjen med beskjed fra avd på sykehuset at "men dere skal jo ikke hit". Hun lytter ikke godt, og roter med både resepter og henvisninger. Føler at alt er usikkert og utrygt med henne og man føler seg ikke ivaretatt på en god måte.

Forferdelig.

Første gang jeg møtte Ludmila var hun ikke interessert i å høre på det jeg hadde å si. Hun sto ved døren og holdt den så og si åpent for at jeg skulle dra. 2 gang jeg dro var fordi jeg hadde slitt lenge med kvalme, og fikk ikke i meg særlig mye mat. Jeg ønsket å ta noen prøver for å se om noe var galt. Da spurte hun «har du gått noe med i vekt av dette her» også svarte jeg «ja, det har jeg» da sier hun tilbake «men da er det kjempe bra, ikke noe grunn til å klage, du trengte det»
Dette var noe som satt meg helt ut, og ødela selvtilliten min enda mer. Jeg byttet fastlege samme dag.

Styr unna!

Du blir ikke sett, hun setter ikke av tid til deg heller. Jeg føler at jeg blir kastet ut av kontoret hennes når jeg er hos henne. Ingenting blir tatt på alvor hos henne dessverre. Dersom jeg skulle dratt til henne for noe jeg trenger hjelp med, så blir jeg møtt med et ubehagelig blikk. Det er stor mangel på empati, omsorg og forståelse hos henne. Slik skal IKKE en fastlege være.

Ubehagelig lege

Denne legen er den verste fastlegen jeg har hatt, hun er kvass, lite interessert, og kommer med påstander om medisinske ting for så å nekte å endre oppfatning dersom det kan bevises at hun tar feil. Snakker og forstår dårlig norsk, hun får meg til å føle meg mindreverdig. Sliter du med noe psykisk- hold deg langt unna denne legen er mkn anbefaling.