Ludmila Victoria Andersen

Tlf: 69 13 24 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ludmila Victoria Andersen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ludmila Victoria Andersen

God fastlege

Hun treffer godt på diagnoser, henviser videre når det trengs og hun følger deg godt opp. Dette er en lege som har hjerte for sine pasienter.

ikke å anbefale

ikke imøtekommende. hun tror ikke på diagnoser som tidligere er satt av andre leger og psykologer. Jeg sliter med mye smerter, men hun mener det er innbilning. Fikk spørsmålet ved første samtale om hvorfor jeg var der. Hun nektet på at journalen min var i systemet, noe som den var, måtte dit 3 ganger før hun "fant den". Enda tror hun ikke på at jeg har plager og spør om hvorfor jeg tar noe av medisinene jeg går på. Hun skriver ut andre typer en det jeg vanligvis får og påstår at det ikke er andre typer. Jeg blir tvunget til ukentlig besøk fordi hun må "se" meg for å skrive ut en resept. Har sittet i opptil 1 time å ventet for å være inne hos henne i 10-30 sekunder. Jeg har ikke noe annet valg enn å dra for å få resepten, men jeg mener det er bedre at de som er syke og trenger timen får den tiden. Min samboer har også henne som fastlege, men han kommer ingen vei med henne. Han har fibromyalgi og har levert inn erklæringer og epikriser angående dette, men allikevel tror hun ikke på han. Det er bare innbilning får han beskjed om. Vi har bestemt oss for å bytte fastlege da vi ikke blir trodd på eller hørt og ikke har vi noe vi skulle sakt. Når det er sakt, de som jobber i resepsjonen er super hyggelige.

Diabetes

Hadde en spontanabort, fikk beskjed at det var nok til det beste ettersom jeg har diabetes. Sa at jeg fikk svangerskapsdiabetes ved forrige svangerskap, Ludmilla spør da om hvordan det gikk og om barnet døde. Seriøst, hva slags lege er dette?

Håpløs

Skriver ut alt for mye sterke medisiner. Følger ikke anvisninger fra sykehus mht til dosering etter feks operasjon. Gir "alt" du ønsker i store doser.

Hvorfor er du her?

Denne legen er ikke å anbefale. Er aldri hos lege,men denne gangen følte jeg meg skikkelig dårlig... Hun spurte hvorfor jeg kom, følte ikke hun lyttet, ble sent hjem uten noen form for behandling. Eller svar på hvorfor jeg følte meg dårlig. Fikk bare beskjed om å hvile...Går ikke å forklare henne noe....