Ludmila Victoria Andersen

Nordbyveien 98/100 1734 Hafslundsøy
Ludmila Victoria Andersen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ludmila Victoria Andersen

Håpløs

Skriver ut alt for mye sterke medisiner. Følger ikke anvisninger fra sykehus mht til dosering etter feks operasjon. Gir "alt" du ønsker i store doser.

Hvorfor er du her?

Denne legen er ikke å anbefale. Er aldri hos lege,men denne gangen følte jeg meg skikkelig dårlig... Hun spurte hvorfor jeg kom, følte ikke hun lyttet, ble sent hjem uten noen form for behandling. Eller svar på hvorfor jeg følte meg dårlig. Fikk bare beskjed om å hvile...Går ikke å forklare henne noe....

Dyktig lege

Vår familie hadde vært pasienten hos dr. Tjernshaugen i flere år. Selvfølgelig ble jeg urolig og til dels skeptisk når den nye fastlege kom. Til å begynne med vurderte vi å skifte lege, men vi ombestemte oss.
Den nye lege, dr. Andersen kan virke noe brått noen ganger. Men når det virkelig gjelder er hun supper proff. Dette er å takke være hennes lynrask reaksjon mannen min overlevde hjerteinfark og har det rimelig bra nå. Tusen takk, Ludmila!

Hyggelig, imøtekommende og dyktig!

Tar deg på alvor og er flink med oppfølgning av prøver og svar fra spesialister.
Viser mye respekt, empati og forståelse!

Denne flinke legen kan jeg anbefale på det sterkeste!

Tragisk at hun får praktisere som lege !

Etter den forrige legen ble pensjonist ble jeg tildelt Ludmila. Opplevde at hun ikke viste hva som var min diagnose, og det var skremmende da jeg har en alvorlig diagnose. Arrogant, og nedlatende lite interessert i toveis kommunikasjon. Det hører med til historien at ved neste besøk virket det som om hun hadde lest min Journal.
Språket er det som er mest skremmende da det er potensiale for alvorlige missforståelser.