Saga Legesenter

Telefonnummer69 12 66 0069 12 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsens gate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av Saga Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lars Degerdal Skrevet

Degerdal er imøtekommende, trygg og kunnskapsrik. Han går gjennom journalen nøye hver gang og vet mye om hvilke tilbud som finnes for de ulike lidelsene. Anbefales!

Flink

Lege: Rehman Rafique Skrevet

Veldig fornøyd, tar seg god tid, forklarer og lytter, kjempefornøyd. Angrer ikke på at jeg byttet lege.

Trygg og kunnskapsrik !!

Lege: Rehman Rafique Skrevet

Hadde mitt første møte med Rafique i dag, som vikar for min vanlige fastlege. Har aldri følt en så ro når jeg har vært hos legen noen gang. Ble møtt av en behagelig , sympatisk , interessert og imøtekommende lege noen gang. Før har ofte jeg kommet med forslag til hva slags behandling etc jeg tror jeg hadde behov for, men nå kom det opp det ene forslaget etter det andre. Etter år med plager , operert 2 skuldere og rygg , 2 prolapser i nakken , samt artrose i begge knær samt albue, følte jeg meg ivaretatt !! Det siste jeg sa før jeg gikk var at jeg håpet han ble varig fastlege !!!

faglig dyktig og imøtekommende

Lege: Rehman Rafique Skrevet

Jeg vil takke Rehman Rafique for å ta et "lite" problem på alvor. Han tok signalene mine på største alvor og utredet meg helt til diagnosen ble stilt, det var utrolig hvor fort og hvor mange utredninger jeg fikk på forholdsvis kort tid. Han er veldig grundig og imøtekommende. Han tar seg tid til pasienten, han er alltid forberedt til møtet. Har fått kjempe god oppfølging og støtte

snilleste legen som finnes

Lege: Rehman Rafique Skrevet

han er den beste legen jeg noen sinne har hatt.
han bryr seg om pasientene og han gjør det han kan for og hjelpe meg.
aldri har det gått så fort med hjelp.
og er bestandig tilgjengelig for meg som pasient