Stig Ando Bruset

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen
Stig Ando Bruset er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Stig Ando Bruset

Ikke lenger like fornøyd

Har hatt ham som fastlege i mange år, og har vært veldig fornøyd - frem til jeg nå faktisk hadde et konkret problem og trengte mer enn sjekk av blodprøver og blodtrykk. Er normalt hos legen sjeldnere enn 1 gang pr år, og min opplevelse var nå at det var mer interesse for andre tjenester ved senteret enn det problemet jeg faktisk kom for. Utredningen har tatt noe tid, og jeg fikk underveis også time hos annen lege ved senteret - en nyutdannet lege som fikk meg til å føle meg både liten og dum. Stig Bruset oppleves både kunnskapsrik og interessert, men etter vårens opplevelser med dette legesenteret er jeg dessverre veldig skuffet.

Fantastisk

Fremstår alltid imøtekommende, og har gode forklaringer på ulike problemstillinger. Svært godt oppdatert i sitt fag! Dessuten er jo hun i skranken også en herlig person :-)

Dyktig innen helhetsmedisin. Til å stole på,

Stig A Bruset er en blid kar med øye for naturlig helse. Effektiv til å sende henvisning til spesialist, liten (kort) tid av gangen til sine pasienter. Kommer du 5 min forsent til timen, har han kun 15 min disponert tid til deg den dagen. (Tot.20 min I utgangspunktet, og dobbel time er umulig å få) Han er god på å sjekke ut tester/blodprøver. Og samarbeider med Bio.med. Lab1 I Oslo. Har hatt han som fastlege over 1 år, kjører over 8 mil en vei, så det sier mye om hans verdi, og kompetanse som lege. Bedre helse, er verdt pengene tilslutt. Bra oppfølging på timer, hjelp til å finne rett medisin/årsak og kur til plagene.

En lege som har mange baller i luften

Stig Bruset er en lege som tar pasienten på alvor. Opplever litt dårlig tilgjengelighet da han har mange andre baller i luften. Dersom han ikke har kunnskapen selv så sender han deg videre til spesialist. Han ønsker å finne årsaken til sykdom/plager; ikke bare lindre symptomer.

Når man trenger en legetime raskt så får man time hos andre leger på kontoret. Har man tid til å vente noen uker så er det mulig å komme til Stig.

Aldri tid

Det er veldig vanskelig å få time hos Stig. Stort sett får man time hos en av de andre legene som jobber der og noen av disse oppleves som både uprofesjonelle og lite kunnskapsrike.