Stig Ando Bruset

Autorisasjon (1987)

Regnbuen Legekontor Telefonnummer32 24 04 4232 24 04 ...
Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen
Stig Ando Bruset er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Stig Ando Bruset

Skuffet

Hvis du har flere helseutfordringer er nok ikke Bruset rett lege. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor. Han er heller ikke flink nok til å henvise videre når han selv ikke har nok kompetanse.

Kunnskapsrik, trygg

Meget flink, hyggelig lege, hvor jeg føler jeg alltid blir ivaretatt på en trygg og god måte, uansett hva det gjelder.

Liten respekt og forståelse for psykisk helse.

For en rekke år siden var jeg pasient hos Stig Bruset. I den sammenheng oppsto en situasjon hvor jeg hadde behov for legens forståelse av den vanskelige psykologiske situasjonen jeg befant meg i. Dessverre opplevde jeg at Bruset utviste liten forståelse for min situasjon. Det var en ovenfra og ned holdning hvor det syntes for meg som om han prioriterte økonomisk inntjening fremfor mot og empati til å ivareta pasients integritet.

Bruset er profesjonell og dyktig hva angår tradisjonell somatisk medisin, men etter min mening har ikke vist den nødvendige innsikt i det psykosomatiske.

Trygg og meget kunnskapsrik

Villig til å prøve nye ting og har stor kunnskap om behandlinger. Utstråler trygghet og har et stort kontaktnett.

Lite tilgjengelig

Min familie har hatt Stig som fastlege i mange år. De første årene var han engasjert og en litt anderledes lege, god lege. De siste årene har han virket uengasjert og overfladisk eller har overlatt pasientene til vikarer eller unge uerfarne leger. Lyspunket på regnbuen helsesenter er damen i luka, som tar blodprøver og svarer på spørsmål.