Regnbuen Legekontor

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av Regnbuen Legekontor

Skuffet

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Hvis du har flere helseutfordringer er nok ikke Bruset rett lege. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor. Han er heller ikke flink nok til å henvise videre når han selv ikke har nok kompetanse.

Kunnskapsrik, trygg

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Meget flink, hyggelig lege, hvor jeg føler jeg alltid blir ivaretatt på en trygg og god måte, uansett hva det gjelder.

Gard er Flink til å kommunisere med pasienter og gi grundig informasjon om sykdomen.

Lege: Gard Bruset Skrevet

Jeg ønsker å takke Gard som lege som kan støtte og trøste pasiet og pårørende veldig godt. Han er flink til å forklare veldig nøye om sykdomen sånn at mann forstår godt og blir bra informert. Han er snill og imøtekommende. Har mye empati. Jeg kan alltid stole på ham. Takk Gard for alt du gjorde for oss i disse vanskelige dager vi hadde i Mai.

Arrogant og lite imøtekommende.

Lege: Gard Bruset Skrevet

Arroganse kler ingen, - og aller minst kler det den som har valgt et yrke som helsearbeider.
I Stig Bruset sitt fravær har jeg havnet hos sønnen Gard Bruset to ganger, - begge gangene har jeg vært misfornøyd med måten han kommuniserer på.
Den første gangen var jeg overbærende, men når møte nr 2 ga samme inntrykk er det bare å komme seg vekk.
Her blir det bytte av legekontor.

Liten respekt og forståelse for psykisk helse.

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

For en rekke år siden var jeg pasient hos Stig Bruset. I den sammenheng oppsto en situasjon hvor jeg hadde behov for legens forståelse av den vanskelige psykologiske situasjonen jeg befant meg i. Dessverre opplevde jeg at Bruset utviste liten forståelse for min situasjon. Det var en ovenfra og ned holdning hvor det syntes for meg som om han prioriterte økonomisk inntjening fremfor mot og empati til å ivareta pasients integritet.

Bruset er profesjonell og dyktig hva angår tradisjonell somatisk medisin, men etter min mening har ikke vist den nødvendige innsikt i det psykosomatiske.