Regnbuen Legekontor

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av Regnbuen Legekontor

Dyktig, god til å forklare og hjelpe

Lege: Gard Bruset Skrevet

Opplever en godt opplyst lege som er god til å forklare og illustrere problemstillinger og diagnoser, og er høyt verdsatt som min fastlege
Ved min manns brå bortgang har Gard Bruset vært som en klippe for meg og døtrene. En god nærhet til pasient og empati i en tung situasjon som har hjulpet på så mange måter.

Skuffet

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Hvis du har flere helseutfordringer er nok ikke Bruset rett lege. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor. Han er heller ikke flink nok til å henvise videre når han selv ikke har nok kompetanse.

Kunnskapsrik, trygg

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Meget flink, hyggelig lege, hvor jeg føler jeg alltid blir ivaretatt på en trygg og god måte, uansett hva det gjelder.

Gard er Flink til å kommunisere med pasienter og gi grundig informasjon om sykdomen.

Lege: Gard Bruset Skrevet

Jeg ønsker å takke Gard som lege som kan støtte og trøste pasiet og pårørende veldig godt. Han er flink til å forklare veldig nøye om sykdomen sånn at mann forstår godt og blir bra informert. Han er snill og imøtekommende. Har mye empati. Jeg kan alltid stole på ham. Takk Gard for alt du gjorde for oss i disse vanskelige dager vi hadde i Mai.

Arrogant og lite imøtekommende.

Lege: Gard Bruset Skrevet

Arroganse kler ingen, - og aller minst kler det den som har valgt et yrke som helsearbeider.
I Stig Bruset sitt fravær har jeg havnet hos sønnen Gard Bruset to ganger, - begge gangene har jeg vært misfornøyd med måten han kommuniserer på.
Den første gangen var jeg overbærende, men når møte nr 2 ga samme inntrykk er det bare å komme seg vekk.
Her blir det bytte av legekontor.