Regnbuen Legekontor

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av Regnbuen Legekontor

Arrogant og lite imøtekommende.

Lege: Gard Bruset Skrevet

Arroganse kler ingen, - og aller minst kler det den som har valgt et yrke som helsearbeider.
I Stig Bruset sitt fravær har jeg havnet hos sønnen Gard Bruset to ganger, - begge gangene har jeg vært misfornøyd med måten han kommuniserer på.
Den første gangen var jeg overbærende, men når møte nr 2 ga samme inntrykk er det bare å komme seg vekk.
Her blir det bytte av legekontor.

Liten respekt og forståelse for psykisk helse.

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

For en rekke år siden var jeg pasient hos Stig Bruset. I den sammenheng oppsto en situasjon hvor jeg hadde behov for legens forståelse av den vanskelige psykologiske situasjonen jeg befant meg i. Dessverre opplevde jeg at Bruset utviste liten forståelse for min situasjon. Det var en ovenfra og ned holdning hvor det syntes for meg som om han prioriterte økonomisk inntjening fremfor mot og empati til å ivareta pasients integritet.

Bruset er profesjonell og dyktig hva angår tradisjonell somatisk medisin, men etter min mening har ikke vist den nødvendige innsikt i det psykosomatiske.

Ydmyk og nøye

Lege: Gard Bruset Skrevet

Har hatt Gard som fastlege i 2 år nå. Fornøyd fra første stund. Tok seg tid når jeg slet psykiskt og ser patienten. Veldig møtekommende og flink til å huske fra forrige gang. Stoler 100% på min lege når jeg blir syk.

Grundig og imøtekommende

Lege: Gard Bruset Skrevet

Opplever Dr Bruset som grundig og faglig dyktig. Virker genuint interessert. Føler meg godt ivaretatt. Anbefales

Flott lege for både barn og voksne

Lege: Gard Bruset Skrevet

Jeg har hatt Gard som vikarlege når det ikke har vært ledig hos Stig, som også er lege på Regnbuen. Det har vært en så bra erfaring at han nå er fastlege for mine barn, og der er han utrolig flink. Så god til å få dem til å føle seg trygg, og han tar både dem og oss på alvor. Veldig flink til å ta kontakt med, eller henvise til spesialist. En annen grunn til å benytte Regnbuen er fantastiske Ann Helen som tar deg imot med et smil, både på tlf og når du kommer dit. Lytter, forstår og hun også er utrolig god med barn. Jeg har nå hatt Stig som fastlege i 25 år, og ser frem til like mange med sønnen hans Gard.