Regnbuen Legekontor

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av Regnbuen Legekontor

Opplever fastlegen som arrogant

Lege: Gard Bruset Skrevet

Opplever han til tider som småarrogant og sta. Henvisning er ikke noe han ser ut til å foreta seg ofte, med mindre pasienten har et veldig godt argument for hvorfor. Har til nå ikke opplevd god nok oppfølging med tanke på blant annet svarprøver som gir indikasjon på at man burde medisineres(ikke alvorlig, men feks dersom man har lite av et stoff). Dette måtte jeg selv følge opp og spørre om, samt purre på resept. Anbefaler ikke fastlegen per nå. Mulig han trenger noen års erfaring til, men i mellomtiden bytter jeg til noen andre.

Tilgjengelig og dyktig

Lege: Gard Bruset Skrevet

Gard Bruset er vår nye familielege, og vi er veldig fornøyd. Han er oppriktig opptatt av hele mennesket, og tar seg tid til å høre. Vi har fått profesjonell hjelp både i vanlige konsultasjoner og på e-konsultasjoner. Dette er et supert ekstratilbud, når man ikke kan komme seg til lege. Til og med tenåringen i familien synes nå det er greit å gå til lege. Anbefaler han på det varmeste. Han er ganske ny som lege, og har derfor mange ledige plasser.

Kunnskapsrik og hyggelig

Veldig dyktig lege!
Godt i imøtekommende og sikker i det han gjør. Tar seg godt med tid til å undersøke deg og forsikrer alltid at du også får med deg alt av det som trengs å vite.

Svært dyktig, kunnskapsrik og imøtekommende

En fantastisk lege!
Gard Bruset er profesjonell, faglig sterk og imøtekommende. Han er effektiv, samtidig som han tar seg god nok tid til å undersøke deg grundig. Han er opptatt av hele mennesket og behandler deg som et enkeltindivid. Tydelig og direkte i kommunikasjonen, flink til å lytte, svært dyktig til å forklare, og forsikrer seg om at du har blitt møtt og forstått riktig. Bruset er alltid godt forberedt og oppdatert, er flink til å følge opp, gir raskt tilbakemelding på prøvesvar og sender deg videre til spesialist dersom han ser behov for dette.

Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk

Lege: Gard Bruset Skrevet

Opplever Gård Bruset som en veldig god lege. Mye kunnskap spesielt på muskulatur, ser problemer med forskjellige perspektiver, og lytter til pasienten. Samarbeidsvillig og imøtekommende.