Stig Ando Bruset

Autorisasjon (1987)

Regnbuen Legekontor Telefonnummer32 24 04 4232 24 04 ...
Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen
Stig Ando Bruset er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Stig Ando Bruset

Den beste legen

Stig anbefales av meg, han er en helt super lege som jeg trives veldig med å gå til. Han er veldig flink til å finne årsaker og evt sende deg til riktig sted videre om det er det som må til. Uten tvil den aller beste legen jeg har hatt.

Meget bra

Jeg har vært hos Bruset et par ganger da min egen fastlege var utilgjengelig. Det har vært gode opplevelser. Han hadde tatt seg tid til å lese journalen min grundig på forhånd, enda jeg ikke var hans faste pasient. Fikk ting til å skje, ikke bare "ta to ibux og ring igjen om det ikke blir bedre". Effektiv, uten at jeg fikk følelsen at han hastet gjennom timen. Endel ventetid må dog påregnes. En fin balanse mellom skolemedisin og mer alternativ tilnærming for de av oss som vil ha det beste fra begge verdener.

Jeg hadde glatt valgt ham som fastlege hvis han hadde ledig plass.

Den beste legen jeg har hatt

av alle leger jeg har vært hos er Stig den beste. er veldig fornøyd.

En av de bedre legene i landet

Stig lytter, har svar eller skaffer dem til deg. Han gir god støtte og support om du trenger å komme deg videre i norsk helsevesen.

Han skulle dog ha hatt bedre system for kommunikasjon og timebestilling. Bruset er vanskelig å få tak i, når du trenger feedback fra pågående saker, og ikke har tid til å svinge innom.

Forbedret support på telefon og andre elektroniske medier ville hjulpet.

Rett og slett en bra lege

Han er en meget kunnskapsrik lege som virkelig vil hjelpe pasientene. Jeg føler meg trygg når jeg er hos han og han er flink til å lytte samtidig som han er tydelig på hva han mener er den beste veien å gå. Har meget dyktige medarbeidere og nå også et flunkende nytt legekontor. Er ikke på jobb hele tiden men har ikke vært lang tid å vente. Har også hjulpet over telefonen når jeg hadde problemer i utlandet. Meget fornøyd med å ha han som fastlege!