Goran Dosic

Fredholt Legesenter AS

2012

Fredholt Legesenter AS Telefonnummer31 41 00 0031 41 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamleveien 9 3030 Drammen
Goran Dosic er en av 61 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Goran Dosic

Hyggelig og imøtekommende lege

Tok seg god tid da jeg byttet lege og over til han.
Hadde med seg en nyutdannet lege.
Begge ga et godt førsteinntrykk.

Positiv, informerende, ærlig

Får svar og hjelp til alt jeg lurer på, og gjerne mer info rundt en diagnose/sykdom, på allmennspråket. Slipper å søke opp latinske navn. Setter pris på omtanken han viser som lege, en form for et personlig forhold til pasienten, ikke BARE "Lege - Pasient", hvor vi som pasienter bare er noe som skal studeres og diagnoseres. Allikevel er han effektiv og flink etter min mening.

Forståelsesfull og lyttende

Får alltid den hjelpen jeg trenger og forståelse. Han er rask med tilbakemeldinger. Både jeg og datteren min bruker han og han er utrolig dyktig. Beste fastlege jeg har hatt.

Useriøs

Har vært hos han to ganger. Første gangen ringte jeg inn for å få vaksiner til reise (noe jeg ga beskjed om når jeg ringte), og en time ble satt opp. Når jeg kommer til timen har han ikke vaksinene og jeg blir sendt til helsestasjonen. Jeg ga sa at dette var noe jeg hadde gitt beskjed om når jeg ringte, men måtte likevel betale for en time hvor han gjorde ingenting.

Gangen etter slet jeg med smerter. Han tok et par prøver, men visste ikke helt hva det var. Fikk resept på smertestillende, men fikk ikke vite helt sikkert hva som skyldes smertene og fikk ingen henvisning videre. Jeg spurte også om å få sykemelding for dagen jeg var der, ettersom jeg ikke var på obligatorisk undervisning (er student), men dette ville han ikke gi og ga ingen begrunnelse for hvorfor.

Han er ikke en lege jeg anbefaler. Man føler seg ikke hørt eller tatt på alvor.

Dr. Google

Tar deg ikke seriøst, bruker google aktivt og søker på symptomer osv. Får unøyaktige henvisninger til spesialister på felt han ikke har greie på, for så å trosse spesialistenes anbefalinger om behandling osv. Ignorerer kritiske prøveresultater og sier at det er normalt.