Goran Dosic

Fredholt Legesenter AS Mann, 36 år

Autorisert2012
Ledige plasser 13 av 1025
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fredholt Legesenter AS

Gamleveien 9 3030 Drammen
Goran Dosic er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Goran Dosic

Dømmende

Førsteinntrykket han gjorde var bra. Viser sitt sanne ansikt senere ved å være dømmende, bagatelliseres og med tydelig "østeuropeiske holdninger" i forhold til pasienten, ovenfra og ned. Lite empatisk , psykiske problemer har han ingen forståelse for, selv om han ønsker å framstå som "lærd".styr unna på disse områder.spiller kostbar med sykemeldinger og medisiner men etter noe om å men henviser han gjerne videre.

Er så fornøyd med min fastlege.

Lett å ta kontakt med. Føler han har tid til meg og hører på det jeg sier. Han griper fatt i ting og henviser videre der det er nødvendig. Jeg er en godt voksen dame, så det dukker opp noen plager. Da er det godt å ha tillit til legen sin.

Veldig lett å prate med

Goran lytter på hva man har å si, og kommer med gode oppfølgingsspørsmål. Han tar seg tid til deg og er lett å prate med. Hittil den beste legen jeg har hatt, men synes han er veldig gjerrig på resepter. Jeg fikk diagnosene angst og depresjon, men fikk ikke utskrevet noe for det.

Flink i jobben, god å prate med.

Han lytter godt og stiller de rette spørsmålene. Oppfølgingen er også veldig god, hvor han sjekker ut alternative behandlingsplasser om han føler at det er nødvendig.

Veldig flink!

Jeg er så fornøyd! Blir tatt seriøst, får gode forklaringer, effektiv men tar seg samtidig tid.
Jippi!