Goran Dosic

Autorisasjon (2012)

Goran Dosic er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Goran Dosic

Useriøs

Har vært hos han to ganger. Første gangen ringte jeg inn for å få vaksiner til reise (noe jeg ga beskjed om når jeg ringte), og en time ble satt opp. Når jeg kommer til timen har han ikke vaksinene og jeg blir sendt til helsestasjonen. Jeg ga sa at dette var noe jeg hadde gitt beskjed om når jeg ringte, men måtte likevel betale for en time hvor han gjorde ingenting.

Gangen etter slet jeg med smerter. Han tok et par prøver, men visste ikke helt hva det var. Fikk resept på smertestillende, men fikk ikke vite helt sikkert hva som skyldes smertene og fikk ingen henvisning videre. Jeg spurte også om å få sykemelding for dagen jeg var der, ettersom jeg ikke var på obligatorisk undervisning (er student), men dette ville han ikke gi og ga ingen begrunnelse for hvorfor.

Han er ikke en lege jeg anbefaler. Man føler seg ikke hørt eller tatt på alvor.

Dr. Google

Tar deg ikke seriøst, bruker google aktivt og søker på symptomer osv. Får unøyaktige henvisninger til spesialister på felt han ikke har greie på, for så å trosse spesialistenes anbefalinger om behandling osv. Ignorerer kritiske prøveresultater og sier at det er normalt.

Medmenneske, Dyktig, Forståelsesfull!

Dr. Goran Dosic er den beste legen jeg har hatt! Må reise langt for å møte ham, og det sier litt! Han lytter, forstår og finner løsninger. Han er veldig dyktig og følger opp! Har en stor tillit til ham. Han har ikke den 'autoritets' utstrålingen som skremmer meg. Tvert i mot, han er ett medmenneske. Jeg nekter å bytte ham ut med noen andre. Endelig har jeg blitt tatt på alvor og det har forbedret livet mitt til det bedre!
Tusen tusen hjertelig takk til Dr. Goran Dosic, du er virkelig den beste!

Kjempe fornøyd!

Han er en god lege som tar seg tid og lytter. Henviser videre og tar plagene dine på alvor. Jeg glad for at jeg har byttet til han i fjor.

Best legen

Göran var det beste legen jeg någonsin haft. Veldig kunnig, lett å prate med og virkelig høgt kvalifisert.Jeg er veldig fornøyd med han. Anbefaller!