Khakan Altaf Chaudhry

Autorisasjon (2007)

Khakan Altaf Chaudhry er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Khakan Altaf Chaudhry

Veldig diktig!

Kjempe førnøyd med Chaundry. Ham hører pasientene sine og er en omsorg lege. Er punktlig og ta pasientene på alvor!
Veldig førnøyd!

Forutinntatt og likeglad.

Denne legen mangler de elementære tingene man kan forvente av en fastlege. Desverre har han 1500 pasienter og han skylder selv på dette når han blir konfrontert med at han ikke har fått med seg vesentlige opplysninger om pasienten.
Her bør man styre unna, helsen er det viktigste man har.

Flink lege

Kjempe hyggelig , snill og hjelpsom . Bruker tid for å hjelpe å finne løsning . Han er god til å ta prøver og svaret med engang . Henviser videre hvis man ønsker og finner god sted . Hører godt hva pasienten sier . Jeg er veldig fornøyd med ham. Det er veldig viktig åt en lege hører på hva pasienten føler og ikke bare hva ham synes.

En veldig god lege

Jeg har hatt mange leger i mitt langvarige og evigvarende sykeforløp og INGEN har sett meg slik som dr. Chaudhry. Han er effektiv, han tar prøver, han sender meg videre når han selv er usikker, han lytter.

Vil aldri bytte legen min

Jeg har vært hos han i mange år veldig fornøyd . Kjempe hyggelig , snill og hjelpsom . Bruker tid for å hjelpe å finne løsning . Han er god til å ta prøver og svaret med engang . Henviser videre hvis man ønsker og finner god sted . Hører godt hva pasienten sier .