Matthias Christoph Fritzsche

Autorisasjon (2008)

Matthias Christoph Fritzsche er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Matthias Christoph Fritzsche

Omsorgsfull og dyktig

En fantastisk fastlege, som tar seg tid, lytter, og er medmenneske! Veldig dyktig og omsorgsfull. Håper Karmøy Kommune klarer å holde på ham!

Enestående

En utrolig dyktig og menneskelig lege. Blir alltid tatt på alvor, samme om jeg kommer med stort eller smått. Han tar seg alltid tid til å undersøke, helst for mye enn for lite. Forklarer godt hvordan og hvorfor han kommer frem til de konklusjonene han gjør. Mine barn og jeg blir alltid godt ivaretatt og fulgt opp i ettertid av Matthias. Veldig takknemlig for han.

Den beste fastlegen du kan få

En trygg, kunnskapsrik og svært dyktig lege som alltid tar seg tid til deg. Han er tydelig, alltid presis og har hjerte med seg. Utrolig betryggende å vite at jeg blir godt i varetatt om jeg har behov for legehjelp. Kunne ikke drømt om en bedre fastlege.

Dyktig lege og god lytter

Hadde Matthias som fastlege i 5+ år. Det første han spørte meg, var: "Hva kan jeg hjelpe deg med?". Utrolig nok er han første legen som stiller meg et så simpelt men effektivt spørsmål.

Samme innstilling har han siden beholdt i alle år. Han er en flink lytter somtar til seg hva pasienter forteller ham, samt han er godt oppdatert på nyere utviklinger i legefaget.

Dyktig og hjelpsom

Tar seg tid og følger opp. Møter forberedt til timen. Kommer med klare og gode tilbakemeldinger.
Veldig hjelpsom!
Beste legen jeg har hatt.