Matthias Christoph Fritzsche

Norheim legesenter DA

2008

Norheim legesenter DA Telefonnummer52 83 05 7752 83 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Norheim legesenter Oasen Senter Austbøvegen 16 5542 Karmsund
Matthias Christoph Fritzsche er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Matthias Christoph Fritzsche

Utrolig dyktig!

En kunnskapsrik, dyktig lege som tar deg seriøst. Tar seg tid til deg og henviser deg videre når det er nødvendig. Er utrolig fornøyd!

Trygg

Kjempeflink, god lytter,tar godt vare på paienter,tar pasienten seriøst,flink å sende videre til spesialist

Flink

Dyktig lege som faktisk tar en på alvor. Forklarer alt nøye. Veldig fornøyd etter forrige lege som pensjonerte seg.

Dyktig lege

Dyktig og fantastisk lege. Grundig og lytter til pasienten. Henviser oss videre til nærmere undersøkelser hvis vi trenger det. Følger opp timer, og ringer oss opp når det er nødvendig. Storfornøyd over min fastlege. Flink med barn.

En utrolig flott lege og et flott medmenneske

Etter å ha hatt Lars Bua som fastlege i mange år, gruet jeg meg til å skifte lege. Forstod raskt at bekymringen var unødig. Fritzshe er flink å bruke litt tid til "smalltalk", noe som får en til å slappe av. Han er flink å lytte og tar meg på alvor. Jeg får en følelse av at han er genuint opptatt av meg som pasient. Er alltid rolig og positiv, og er en faglig flink lege.