Matthias Christoph Fritzsche

Tlf: 52 83 05 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Matthias Christoph Fritzsche er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Matthias Christoph Fritzsche

Dyktig lege

Dyktig og fantastisk lege. Grundig og lytter til pasienten. Henviser oss videre til nærmere undersøkelser hvis vi trenger det. Følger opp timer, og ringer oss opp når det er nødvendig. Storfornøyd over min fastlege. Flink med barn.

En utrolig flott lege og et flott medmenneske

Etter å ha hatt Lars Bua som fastlege i mange år, gruet jeg meg til å skifte lege. Forstod raskt at bekymringen var unødig. Fritzshe er flink å bruke litt tid til "smalltalk", noe som får en til å slappe av. Han er flink å lytte og tar meg på alvor. Jeg får en følelse av at han er genuint opptatt av meg som pasient. Er alltid rolig og positiv, og er en faglig flink lege.

Veldig sympatisk lege

Matthias er flink, ydmyk og lytter til sine pasienter. Er også veldig flink med barn. Jeg var bekymret da Bua gikk av med pensjon siden jeg alltid likte han og var litt smånervøs for hvem som skulle fylle hans sko, men Matthias var et strålende valg.
Matthias er en super lege,kommer aldri til og skifte fastlege 😀

Veldig fornøyd

Tar deg seriøst, imøtekommende alltid godt humør. Han er flink me barn, lytter til hva du har å si. Kjempe fornøyd !

Lege jeg godt kan anbefale

Er lydhør og løsningsorientert. Er oppdatert og søker råd dersom mulig. Alltid i godt humør og tar seg nødvendig tid.

Veldig bra

Min fastlege gjennom mange år, Lars Bua, har gjort et særdeles godt valg av sin etterfølger. Jeg hadde egentlig ikke trodd at noen kunne klare oppgaven med å fylle Lars Bua sine sko, men det gjør altså Matthias C Fritzsche. Solid, kunnskapsrik, grundig, lyttende, og godt humør- som sin forgjenger. Jeg ønsker Matthias C Fritzsche lykke til fremover, og håper han blir værende på Norheim legesenter i mange år!

Veldig bra

lett å forstå, konkluderer raskt, serviceinnstilt , effektiv rask håndtering med blodprøver, hyggelig