Norheim legesenter DA

Norheim legesenter Oasen Senter Austbøvegen 16 5542 Karmsund

Siste vurderinger av Norheim legesenter DA

Dyktig lege

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

Fantastisk bra kar, som følger opp og er svært kunnskapsrik. Er anerkjent blant tidligere og eksisterende kolleger.

Mangler empati og medfølelse

Lege: Ingvald Vika Skrevet

Mistet barnet mitt å skulle få meg en delvis sykemelding. Fikk da beskjed om at jeg var svak og lat som ville være litt sykemeldt. Han spurte også om jeg ville ha meg en pusekatt, siden det bare var kosen jeg savnet. Begynte da og grine å fikk beskjed om at jeg ikke trang å presse tårene fram for å få medfølelse av han, for da måtte jeg bare bytte lege!
Ber alle styre unna Ingvald Vika. Han skulle aldri fått lov til og være lege.

Trygg og kunnskapsrik,vennlig.

Lege: Ingvald Vika Skrevet

En utrolig dyktig fastlege. Tar deg på alvor uansett hvilken problemstilling du har. Han snakker direkte til deg om dine problemer, men alltid med gode hensikter.
Du føler deg ivaretatt, både som pas. og medmenneske. Jeg ser frem til neste legetime med glede.
Trenger en spes. beh. sender han deg videre med en gang.
Sekretærene er og et funn. Norheim legesenter er et godt sted og være når en trenger hjelp.

Hører ikke etter

Lege: Ingvald Vika Skrevet

Vanskelig å snakke med, spør om det samme flere ganger, snakker om ting som ikke er relevante for min problemstilling, blir forvirring og misforståelser.

Svært misfornøyd!

Lege: Ingvald Vika Skrevet

Etter mitt første besøk hos Vika som min nye fastlege har jeg kun en ting å gjøre når jeg kommer hjem: BYTTE TIL ANNEN FASTLEGE!
Har aldri opplevd å bli snakket ned til på måten som han snakket til meg.