Norheim legesenter DA

Austbøvegen 10 5542 Karmsund

Siste vurderinger av behandlere ved Norheim legesenter DA

Veldig bra..

Lege: Hilde Nummedal Skrevet

Hun er dyktig, engasjert, sympatisk og seriøs. Hun tar seg god tid og har satt seg godt inn i pasientens behov og helsetilstand. Dessuten er hun akkurat passe personlig. Det er litt ventetid både når det gjelder å få time og på venteværelset, men det tar jeg som et tegn på at hun er dyktig og seriøs.Som sagt - jeg er heldig og privilegert som har fått henne som fastlege.

Dyktig lege og god lytter

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

Hadde Matthias som fastlege i 5+ år. Det første han spørte meg, var: "Hva kan jeg hjelpe deg med?". Utrolig nok er han første legen som stiller meg et så simpelt men effektivt spørsmål.

Samme innstilling har han siden beholdt i alle år. Han er en flink lytter somtar til seg hva pasienter forteller ham, samt han er godt oppdatert på nyere utviklinger i legefaget.

Dyktig, engasjerende og omsorgsfull

Lege: Hilde Nummedal Skrevet

Fantastisk fastlege som er kunnskapsfull, dyktig og svært omsorgsfull. Opplever henne som en fastlege som ser hele mennesket. Etter å hatt legeskrekk hele livet, forsvant den etter jeg fikk Hilde som fastlege. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

Tar seg tid og følger opp. Møter forberedt til timen. Kommer med klare og gode tilbakemeldinger.
Veldig hjelpsom!
Beste legen jeg har hatt.

Verdens beste fastlege

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

For en fantastisk mann! Tar seg alltid god tid, har aldri ventetid og er både empatisk, forståelsesfull og dyktig. Håper han aldri kommer til å slutte, føler meg så trygg og ivaretatt!