Norheim legesenter DA

Telefonnummer52 83 05 7752 83 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Norheim legesenter Oasen Senter Austbøvegen 16 5542 Karmsund

Siste vurderinger av Norheim legesenter DA

Solid og empatisk lege

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

Som andre har skrevet før meg: Jeg gruet meg til at min fastlege gjennom en mannsalder skulle gå av med pensjon - en dyktig og god lege!
Matthias viste seg å være en god erstatter. Han har møtt meg og barna mine på en utrolig fin måte. Tar meg alltid på alvor og har henvist videre ved behov.
Faglig dyktig, har god tid og han gir meg følelsen av jeg har blitt sett, hørt og forstått. Anbefales!

Utrolig dyktig!

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

En kunnskapsrik, dyktig lege som tar deg seriøst. Tar seg tid til deg og henviser deg videre når det er nødvendig. Er utrolig fornøyd!

Humørsyk

Lege: Ingvald Vika Skrevet

Har hatt som fastlege nå flere år. At noen kan oppleve ham som svært blid og medgjørlig kan jeg godt forstå. Har også hatt gode møter med ham, dessverre oppveier ikke disse for de negative man kan komme ut for når han har en dårlig dag eller er stresset. Å si at han tar det ut over pasientene er en understatement av de store. Har ved ett par anledninger følt meg totalt utskjelt og dårlig etter besøk her, og oftest grudd meg for å komme tilbake i tilfelle jeg skulle være uheldig å treffe på en dårlig dag. Slik skal ikke mennesker behandles!

Trygg

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

Kjempeflink, god lytter,tar godt vare på paienter,tar pasienten seriøst,flink å sende videre til spesialist

Totalt mangel på kommunikasjons ferdigheter

Lege: Ingvald Vika Skrevet

Har brukt Norheim Legesenter ca.20 år,hatt samme faste lege hele tiden,kjempefornøyd han har nå sluttet.Og jeg har da fått tildelt en annen fast lege etterpå,like flink.
Men Legen Vika er for meg og familie aller siste løsning,på disse åra ved Norheim så har jeg hvert hos Vika ca.3-4 ganger,jeg opplever han som arrogant,frekk,kommer med spydige kommentarer,snakker til meg nedlatende og respektløst,har til og med opplevd at han sitter å skryter av seg selv,sin lege erfaring,hvor dyktig han er og hvor mange år han har hvert lege.