Aase Christine Dale

Niels leuchsvei 99 1359 Eiksmarka
Tlf: 67 14 90 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aase Christine Dale er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Aase Christine Dale

hyggelig og bryr seg virkelig

aase er en utrolig hyggelig og god lege. hun har ofte (om hun har tid) begynt å prate om helt andre ting etter endt time. hun lytter til deg og tar seg tid!

Beste fastlegen jeg har hatt

Dyktig og omsorgsfull lege. Jeg er så glad for å ha funnet frem til henne. Hun tar seg tid og både lytter og forklarer.

utrolig hyggelig - dyktig og tilstede med hver pasient

Anbefaler Aase Christine Dale på det varmeste og er veldig glad hun er min familie sin fastlege:) Hun tar deg på alvor - og følger deg opp mye mer enn forventet -og er ikke minst en veldig dyktig lege:)

En lege man lett får tillitt til

Aase Christine Dale er lyttende, omsorgsfull, empatisk og tar seg tid. Hun virker oppriktig interessert i det jeg har å formidle. Jeg føler meg sett og hørt, og det gjør man ikke hos alle leger.

Håper hun kan være min fastlege resten av livet

Dr. Dahle er empatisk, vennlig, "interessert i hele mennesket", omsorgsfull og sørger for oppfølging av spesialisthelsetjenestene, men også dyktig og bestemt.

Omsorgsfull

Dr. Dale er ydmyk, omsorgsfull og interessert. Jeg var imponert da hun ringte for å høre hvordan det hadde gått med min sønn.

Meget sympatisk , og vennlig lege .

Hun er dyktig, og imøtekommende. Føler at hun er et menneske som bryr seg , samtidig som hun tar tak i ting. Vi er veldig lei oss for at hun slutter på RMS.

Sympatisk, dyktig og engasjert lege!

Denne legen anbefaler jeg på det varmeste. Hun bryr seg, tar seg tid og følger godt
opp. Hun er rolig og vennlig og virker ekte interessert i pasienten. Jeg er svært lei for at hun slutter på Ringerike, vurderer sterkt å "følge" etter henne til nytt fastlegekontor.

Beste legen jeg har hatt.

Helt klart den beste legen jeg har hatt.Hun tar tid til å prate med deg, empatisk, forståelsefull.OG, ikke minst, hun sitter ikke å skriver på pc hele tiden.

En verdig arvtager:-)))

Var veldig spent da jeg skulle møte min nye fastlege idag. Var jo så glad i vår kjære Dr.Stavnem. Men...Aase virket både empatisk,dyktig og hadde god tid til meg. Hun minnet mye om Stavnem.Så,kjære du...bli her noen år da,så vi slipper å bytte igjen. Blir nok like glad i deg serru:-)))

Sympatisk og dyktig

Veldig sympatisk og dyktig lege som lytter til pasienten og gjør en nøye vurdering. Tar seg tid til pasienten. Man skal normalt få time samme dag, men dette er ofte vanskelig da hun har så mange pasienter.

Dyktig lege!

Fikk ny fastlege nå igjen... (og var nok litt spent da jeg var så utrolig fornøyd med min opprinnelige lege Dr. Stavnem.) Dr. Dale viste seg å være et medmenneske! Hun er nøye og dyktig. Jeg er veldig takknemlig for at hun er min faste lege heretter!! Takk Dr. Dale for at du gir det lille ekstra, det betyr mye. Er veldig fornøyd med Ring Med. Senter. Får time på dagen, kort ventetid og hyggelige mennesker. Tydelig at arbeidsmiljøet er godt her!!

Sympatisk og dyktig lege

Jeg er veldig fornøyd med denne legen, hun tar meg på alvor, jeg føler meg sett, og hun virker faglig dyktig

Meget dyktig og nøye

Veldig fornøyd med Aase Dale. Hun er meget dyktig, nøye og flink til å følge opp. Varmt og godt menneske. Anbefales på det sterkeste!

Aldri tilstede

Fikk henne fordelt som ny fastlege på nyåret. Håpløst og få time da hun kun er på plass 2 dager i uka. Måtte tilslutt bestille time hos en vikarlege. Ser meg snart nødt til og bytte fastlege