Fornebuporten Legesenter DA

Widerøveien 5 1360 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Fornebuporten Legesenter DA

Fantastisk

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Skikkelig god oppfølging og behandling! Maria tar deg på alvor, og oppleves nøye og seriøs i sin vurdering. Føler meg trygg og ivaretatt.

Dyktig lege

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Jeg har hatt Grimsmo som fastlege i noen måneder og kjenner meg ikke igjen i kritikken. Hun er vennlig, spørrende og interessert i pasienten og hun tar seg nødvendig tid. Jeg kjenner meg overhode ikke igjen i kritikken.

Ryddig, direkte og imøtekommende

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Kan ikke si meg enig i den kritikken Eline har fått. Hun fremsto som profesjonell og dyktig etter mitt første møte med henne.

Hun stilte spørsmål ved min fortid og generelle livskvalitet, samtidig som hun ønsket å vite hvordan min gjeldende situasjon var. Jeg opplevde at Eline var opptatt av å se meg som pasient, og kom dessuten med gode råd basert på tidligere problemstillinger.

Alt i alt en ryddig og hyggelig opplevelse. Kan anbefales!

Ikke fornøyd, byttet lege

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Var der en gang på SiO Helse. Hun sen (men det forventer jeg av leger), viste lite forståelse og følte at hun hadde bestemt seg før hun hadde hørt nok om problemet mitt.

Absolut en Flink Fastlege specialist

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Bryr sig om pasientens beste og prøver å se helheten og gå ned til pasientens nivå for en bra fullverdig service

Dette er en Pluss-tjeneste.