Mouhamed El-Hage

Autorisasjon (1998)

Mouhamed El-Hage er en av 5 fastleger i Nesbyen

Siste vurderinger av Mouhamed El-Hage

Dyktig og tillitsfull.

Jeg har hatt Mouhamed El-Hage som fastlege så lenge han har vært i Hallingdal. Startet med han på Gol og fulgte med han til Nesbyen. Han er meget dyktig, tar seg tid til å lytte og tar hensyn til hva du som pasient formidler, og ser ikke bare på hva læreboken. Han har stor erfaring som lege og har også meget stor integritet både som lege og som person. Han inngir tillit og er flink til å formidle ting på en måte som både er forklarende og beroligende.

Veldig fornøyd med all hjelp

Har hatt El Hage som fastlege siden han startet sin praksis på Nesbyen. Svært godt fornøyd med han som lege. Han er dyktig og empatisk, finner tid til meg som pasient og er løsningsorientert. Tusen takk for at det finnes slike leger.

Dyktigt lege :)

En lege som lytter og har god tid til deg som pasient.Føler jeg får den hjelpen jeg trenger hver eneste gang :) Han tar deg seriøst om du er ung eller gammel :) Bedre fastlege finnes ikke :)

lege som hører etter

Du føler att han hører etter når du snakker med han,
Sender deg til spesialist når du trenger det.
Blid og hyggelig selv om han har masse å gjøre.

Man må "jobbe" som pasient

Ikke den beste legen jeg har hatt.
Han lytter på hva du sier og har nok god faglig kompetanse men der stopper det. Ventet over 12 mnd på henvisning og man må "passe på / mase" som pasient noe som trekker ned veldig.

Ikke vanskelig og få tak i han eller time men mye venting på venterom og at man som pasient må følge ekstra med.