Mouhamed El-Hage

Alfarvegen 134 3540 Nesbyen
Mouhamed El-Hage er en av 5 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Mouhamed El-Hage

lege som hører etter

Du føler att han hører etter når du snakker med han,
Sender deg til spesialist når du trenger det.
Blid og hyggelig selv om han har masse å gjøre.

Man må "jobbe" som pasient

Ikke den beste legen jeg har hatt.
Han lytter på hva du sier og har nok god faglig kompetanse men der stopper det. Ventet over 12 mnd på henvisning og man må "passe på / mase" som pasient noe som trekker ned veldig.

Ikke vanskelig og få tak i han eller time men mye venting på venterom og at man som pasient må følge ekstra med.

Meget dyktig lege

El- Hage er vel sannsynligvis den beste fastlegen du kan ha. Faglig den beste, og har også en trivelig og lyttende væremåte. Han tar deg på alvor og gir seg ikke før han har funnet ut hva som feiler deg. Sender raskt videre viss han ikke føler han finner ut diagnosen din. Han har noe ventetid men når du kommer inn er du i fullt fokus. Trivelige damer både på laboratoriet og i ekspedisjonen.

Ok lege

Jeg valgte Dr El-Hage fordi han hadde fått god kritikk her på legelisten. Han er ikke den beste legen jeg har hatt da han virker sliten og litt uinteressert. Jeg skulle ønske han spurte mer spørsmål for å kartlegge situasjonen skikkelig. Det øvrige personalet på Trivind Helsesenter er ellers kjempehyggelige og behjelpelige, de får 5 stjerner av meg.

Dyktig lege.

Tar seg god tid ,god til og følge opp når man er syk.

Kjempeflink lege.

Jeg har aldrig hatt en så dyktig og meneskelig lege i mitt gammel liv, han dyktig, rolig, veldig flink å lytte, har veldig goooooooooooooog tid til pasientene sine,rask å starte behandlings prosseser,. sånn skal være en LEGE. tusen takk mouhamed og vi er er så heldig å ha deg her i bygdet vår, og stolt av deg.

Kjempeflink lege.

Setter pasienten i sentrum.Lyttende hører hva jeg sier.

Den beste lege jeg har hatt

El-Hage er veldig flink lege på alle områder. Man får den hjelpen man trenger. Han er ansvarlig og bruker mye tid på pasienten, veldig behjelpelig og snill. Han er profesjonell. Kort ventetid, det er viktig. En god lege som jeg anbefaler til alle.

Hyggelig lege meg god evne til å lytte

hyggelig lege med god evne til å lytte.
Han tar seg tid til grundig undersøkelse, gir omfattende informasjoner om problemene, en kommer med

En grei lege.

Har et godt førsteinntrykk. God evne til å lytte og til å gi råd.