Mouhamed El-Hage

Autorisasjon (1998)

Mouhamed El-Hage er en av 5 fastleger i Nesbyen

Siste vurderinger av Mouhamed El-Hage

Meget dyktig lege

El- Hage er vel sannsynligvis den beste fastlegen du kan ha. Faglig den beste, og har også en trivelig og lyttende væremåte. Han tar deg på alvor og gir seg ikke før han har funnet ut hva som feiler deg. Sender raskt videre viss han ikke føler han finner ut diagnosen din. Han har noe ventetid men når du kommer inn er du i fullt fokus. Trivelige damer både på laboratoriet og i ekspedisjonen.

Ok lege

Jeg valgte Dr El-Hage fordi han hadde fått god kritikk her på legelisten. Han er ikke den beste legen jeg har hatt da han virker sliten og litt uinteressert. Jeg skulle ønske han spurte mer spørsmål for å kartlegge situasjonen skikkelig. Det øvrige personalet på Trivind Helsesenter er ellers kjempehyggelige og behjelpelige, de får 5 stjerner av meg.

Dyktig lege.

Tar seg god tid ,god til og følge opp når man er syk.

Kjempeflink lege.

Jeg har aldrig hatt en så dyktig og meneskelig lege i mitt gammel liv, han dyktig, rolig, veldig flink å lytte, har veldig goooooooooooooog tid til pasientene sine,rask å starte behandlings prosseser,. sånn skal være en LEGE. tusen takk mouhamed og vi er er så heldig å ha deg her i bygdet vår, og stolt av deg.

Kjempeflink lege.

Setter pasienten i sentrum.Lyttende hører hva jeg sier.